فرماندار خاش خواستار برخورد با رانندگان متخلف و رفع مشکلات جاده‌ای شهرستان شد

فرماندار خاش گفت: برخورد جدی و بدون اغماض با رانندگان متخلف به ویژه مصرف کنندگان مواد روانگردان و مشروبات الکلی حق شهروندان است.

 صاحب گل صالحی در حاشیه نشست اعضای شورای ترافیک خاش گفت: برنامه ریزی و اجرای مصوبات شورای ترافیک برای دستگاه‌های مرتبط با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود با اولویت اقدامات کم هزینه، زودبازده و کارشناسی شده بسیار ضروری است.

او گفت:دمصوبات این جلسات جنبه عملیاتی دارد و اجرای سلیقه‌ای آن از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست.

به گفته صالحی: یکی از مهمترین وظایف شورای ترافیک رفع موانع ترافیکی در معابر، مسیر‌های تردد رانندگان و شهروندان، بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیک و حمل ونقل و ارائه راهکار‌های لازم آرام سازی و کاهش تصادفات شهری و بین شهری، شناسایی نقاط حادثه خیز و برنامه ریزی اقدامات به صرفه و مهندسی از جمله آشکارسازی مناطق حادثه خیز از طریق تابلو و بنر هشداری می‌باشد.

فرماندار خاش گفت: خاش دروازه ورود به بلوچستان و محور زاهدان_خاش پرترافیک‌ترین مسیر مواصلاتی بوده و در نتیجه متأسفانه هرساله شاهد وقوع حوادث جاده‌ای زیادی در این محور هستیم لذا پلیس راه ضمن آسیب شناسی مناطق دارای بیشترین تصادفات جاده ای، برنامه ریزی لازم در خصوص حضور پلیس و استفاده اهرم بازدارندگی جهت صیانت از جان مسافرین در دستور کار قرار دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار