طراحی نرم‌افزار ویژه ترتیل و تحدیر قرآن به همت قاری زنجانی

قاری بین‌المللی قرآن گفت: طراحی نرم‌افزار تخصصی ترتیل و تحدیر قرآن وجه تمایز آن از سایر اپلیکیشن‌های قرآنی است.

 قاسمی بااشاره به رونمایی از نرم‌افزار ترتیل و تحدیر قرآن کریم در استان زنجان گفت: اپلیکیشن ترتیل و تحدیر قرآن دارای امکانات شاخصی است و به نحوی طراحی شده که به کاربر اجازه می‌دهد بخش مورد نظر خودش را برگزیند.

او بابیان اینکه نرم‌افزار ترتیل و تحدیر قرآن کریم قابلیت تکرار ۱۰ بار در هر قطعه را دارد، گفت: این مساله در امر یادگیری و حفظ بسیار مهم است و به کاربر کمک شایانی می‌کند.

این قاری بین‌المللی با اشاره به گرافیک بسیار جذاب اپلیکیشن مذکور، گفت: این نرم‌افزار در دو فضای مایکت و بازار قابل دسترسی بوده و علاقمندان می توانند آن را از طریق سرواژه‌های ترتیل و تحدیر قرآن دکتر قاسمی جستجو و نصب کنند.

او به سبک و سیاق پرداخته شده در تنظیم اپلیکیشن ترتیل و تحدیر قرآن اشاره کرد و گفت: در این بخش از الحان، موسیقی و مکاتب و آوا‌های مختلفی استفاده شده است تا علاوه‌بر رعایت اصول تلاوت، برای مخاطب و کاربر گوش نواز نیز باشد.

قاسمی همچنین با بیان اینکه این اپلیکیشن به گونه‌ای طراحی شده تا برای نسل نوجوان و جوان جذاب باشد، گفت: مخاطبان ویژه این نرم‌افزار قرآنی نیز حافظان، اساتید، قاریان و فعالان قرآنی خواهد بود.

گفتنی است این نرم افزار قرآنی با حمایت ادارات تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه استان زنجان و در طول بیش از یک سال طراحی شده است و به همراه مجموعه همگام با قرآن، نرم افزار چندرسانه‌ای اکسیر و ترنیم و نرم افزار آیات موضوعی قرآن کریم و مجموعه تحقیق کامل قرآن کریم، ششمین اثر این استاد قرآن زنجانی است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.