پویش تهیه ۸ هزار لباس نو برای محرومان به یاد ۸ هزار شهید گیلانی

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: پویش تهیه ۸ هزار کفش و لباس نو برای محرومان به یاد ۸ هزار شهید استان در اعیاد شعبانیه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سعید مهدوی در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی استان گیلان با موضوع برنامه‌های نیمه شعبان گفت: این ایام فرصت مغتنمی برای دستگیری و کمک به مستضعفین و محرومان است.

به گفته او ترویج و تبیین فرهنگ ظهور برای موعود موجود جهانی باید اولویت همه دستگاه‌ها خصوصا دستگاه‌های فرهنگی باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: پویش خیرات نان نذر ظهور در نانوایی‌های گیلان کار ارزشمندی که سال گذشته بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفت امسال هم با جدیت برگزار می‌شود.

پویش تهیه ۸ هزار کفش و لباس نو برای محرومین گیلان به یاد ۸ هزار شهید استان با توجه به قرارگیری در آستانه نوروز با همراهی دستگاه و نهاد‌های مختلف و مشارکت تشکل‌های مردم نهاد انجام می‌شود.

نیمه شعبان شب احیا و مناجات است

حجت الاسلام مهدوی گفت: مساجد و حسینیه‌های گیلان در شب نیمه شعبان برای احیا و مناجات و شب زنده داری معنوی مردم تا صبح باز باشند.

نورافشانی حداقل ۳۱۳ نقطه نورافشانی در نقاط مختلف استان، فضاسازی محیطی در ایام نزدیک به سال نو باید با مفاهیم مهدویت در سطح شهر‌های گیلان، برگزاری مسابقه تزیین محله با موضوع مهدویت و انتظار با محوریت مساجد از جمله برنامه‌های گرامیداشت نیمه شعبان است.

راه اندازی ایستگاه‌های صلواتی و استقرار ۱۱۰ کرسی پاسخگویی به شبهات در نقاط مختلف گیلان، برگزاری پیاده روی خانوادگی و ایجاد خیابان انتظار در رشت و بعضی از شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در نیمه شعبان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار