مددجویان شاهرود بیش از ۱۵۲ میلیارد ریال تسهیلات ایجاد اشتغال دریافت کردند

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهرود گفت: ۱۵۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به ۲۷۴ مددجوی شاهرود پرداخت شد.

آقای اصغری گفت: کمک هزینه ازدواج به مبلغ چهار میلیارد و ۱۲۶میلیون ریال به ۲۹ نوعروس و ۱۵ کمک هزینه به مبلغ یک میلیارد و ۳۱۲میلیون ریال به پسران در مدت مذکور پرداخت شد.

در راستای تسریع به موقع کمک‌های مردمی و صدقات به خانوار‌های نیازمند، این ارگان اقدام به ارائه کد (کیو -آر) و نصب نرم افزار بر روی گوشی‌های هوشمند کرده که همشهریان با ارائه شماره تلفن همراه خود به این کمیته و نصب نرم افزار ما را در راستای تسهیل ارائه خدمات به افراد نیازمند همراهی می‌کنند.

اصغری می گوید: در راستای کمک به بیماران صعب العلاج به تعداد ۲۱۱ نفر و به میزان ۹۵۲ میلیون ریال، کمک به بیماران فرانشینی به تعداد ۵۳۱نفر به میزان ۲ میلیارد و ۳۷۹میلیون ریال، خدمات ویژه به سالمندان به میزان ۹۷۷ میلیون ریال، کمک به امر تغذیه کودکان سوء تغذیه زیر پنج سال به تعداد ۶۱ نفر و به میزان ۴۸ میلیون ریال و حمایت بیمه‌های تامین اجتماعی (مبلغ تامین اجتماعی را این ارگان پرداخت و فرد در پایان مستمر بگیر تامین اجتماعی خواهد شد) به میزان سه میلیارد و ۸۴۳میلیون ریال را کمیته امداد شاهرود در مدت مذکور انجام داده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.