کشف بیش از ۱۲ هزار عدد انواع مواد محترقه در مازندران

ماموران نیروی انتظامی بیش از ۱۲ هزار عدد انواع مواد محترقه را در شهر‌های نوشهر و ساری کشف کردند.

سرهنگ اکبر فرمانده انتظامی نوشهر گفت: به منظور پیشگیری از حوادث و آسیب‌های ناشی از انفجار مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال و درپی اخبار واصله مبنی بر فروش مواد محترقه توسط افرادی، مراتب در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس فتای این شهرستان قرار گرفت.

طی عملیات مشترک پلیس فتا و کلانتری مرکزی سطح شهرستان، ۷ هزار و ۶۰۰ عدد انواع مواد محترقه کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه با جدیت در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد.

کشف ۴ هزار و ۸۵۴ عدد مواد محترقه در ساری

سرهنگ محمد باقرزاده رئیس اداره تظارت بر اماکن عمومی مازندران گفت: با توجه به نزدیک بودن چهارشنبه آخر سال و خطرات ناشی از استفاده مواد محترقه خطرناک و غیرمجاز، مقابله با افرادی که در رابطه با تهیه، توزیع و قاچاق این مواد در واحد‌های صنفی فعالیت دارند؛ در دستور کار پلیس قرار دارد.

کارکنان اداره نظارت بر اماکن عمومی استان با اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات تخصصی موفق به کشف ۴ هزار و ۸۵۴ عدد انواع مواد محترقه از دست فروشان سطح شهر شدند.

متصدیان واحد‌های صنفی در ایام پایانی سال بالاخص چهارشنبه آخر سال، نه تنها هیچونه فعالیتی در راستای توزیع و عرضه مواد محترقه نداشته بلکه در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت فرد و یا افرادی که در رابطه با تولید و توزیع مواد محترقه و آتش‌زای غیر قانونی فعالیت می‌کنند، بلافاصله موضوع را از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.