مقام اوکراینی:

در حالی که اوکراین با خاک یکسان شده، مقامات اروپایی در کافه قهوه می‌نوشند

یک مقام اوکراینی در انتقاد از رویکرد غرب نسبت به تحولات اخیر اعلام کرد این کشور با خاک یکسان شده اما اروپایی‌ها در کافه‌های دنج قهوه می‌نوشند.

میخائیل پودولیاک، معاون رئیس دفتر رئیس جمهور اوکراین، غرب را به دلیل انفعال سرزنش کرده و خواستار اقدامات ملموس‌تری نسبت به کشورش شد.

براساس گزارش سیگودنیا اوکراین، مشاور زلنسکی در این خصوص در صفحه توییتر خود نوشت: «ظاهراً دوستان ما از نشستن در کافه‌های دنج در پاریس، برلین، نیویورک یا بوداپست خوشحال هستند. به آرامی قهوه سیاه را با یک کروسان می‌نوشند و برای مدت طولانی به عکس‌های شهر‌های اوکراین که با خاک یکسان می‌شوند نگاه می‌کنند.»

امروز (دوشنبه) ۱۲ روز از شروع عملیات نظامی روسیه علیه اوکراین می‌گذرد. در طول این روز‌ها آمریکا و کشور‌های اروپایی که پیشتر وعده دفاع از اوکراین را داده بودند پشت آن را خالی کردند. این کشور‌ها حتی از ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز اوکراین نیز خودداری کرده و بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس در این خصوص گفت: ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز اوکراین یعنی سرنگون کردن هر جنگنده روسی که به حریم هوایی اوکراین وارد شود، ما این را نمی‎خواهیم. قرار نیست با روسیه درگیر شویم.

روز گذشته نیز آنتونی بلینکن، وزیرخارجه آمریکا نیز با ایجاد منطقه پرواز ممنوع مخالفت و اعلام کرد این اقدام دردی از اوکراین دوا نمی‌کند. در همین راستا زلنسکی با انتقاد از این تصمیم غرب بازهم بر درخواست ایجاد منطقه پرواز ممنوع اصرار ورزیده و اعلام کرد چند اوکراینی باید جان خود را از دست بدهد تا این اقدام صورت بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
توجه توجه
به تمام مردم دنیا :

الآن
مردم اوکراین
دارند بطور کامل طعم "حقوق بشر" و "اعتماد" به آمریکا و متحدانش.. رو می چشند!

آواره ..
بیچاره ..
...


دقیق نگاه کنید...
و ببینید ...!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
حقت هست زلنسکی افیونی
آخرین اخبار