برگزاری نمایشگاه نقاشی بیکران در لارستان

نمایشگاه نقاشی بیکران با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در نگارخانه مجتمع قرآنی، فرهنگی و هنری شهید علیشیری لار برگزار شد.

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی روز دوشنبه اعلام کرد، در نمایشگاه  بیکران ۱۹ اثر تابلو نقاشی با تکنیک رنگ و روغن، آکریلیک و ترکیب مواد با ابعاد مختلف اثر دستان هنرمند خانم نرجس معتقد در معرض دید بازدید کنندگان هنردوست قرار گرفته است.

نمایشگاه بیکران تا بیستم اسفندماه ١۴٠٠ دایر است و علاقمندان می توانند با حضور در نگارخانه مجتمع شهید حاج غلامحسین علیشیری از نمایشگاه نقاشی این هنرمند دیدن کنند.

درخشش گروه سرود مصباح الهدی لارستان در جشنواره ملی موسیقی نوای مهر

 اداره ارشاد اسلامی لارستان نیز اعلام کرد که گروه سرود مصباح الهدی شهرستان لار  موفق به کسب رتبه دوم جشنواره ملی موسیقی نوای مهر شد.

نخستین جشنواره ملی موسیقی نوای مهر در مراسمی با حضور مسئولان وزارت ارشاد و هنرمندان و تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

هیات داوران جشنواره در بخش سرود دانش‌آموزی با اهدای تندیس جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی از گروه سرود نسیم صبا و رتبه اول  را به  استان چهارمحال و بختیاری هدا کردند.

 گروه سرود آوای مهر طاها از اصفهان و گروه سرود مصباح الهدی از لارستان فارس به طور مشترک به عنوان رتبه‌ دوم این جشنواره ملی معرفی شدند.

شهرستان لارستان هشت شهر و ۱۷۹ روستا دارای سکنه دارد که مرکز آن شهر لار در فاصله ۳۸۰ کیلومتری شیراز است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.