نظارت بر عرضه مواد غذایی در آستانه نوروز

گروه‌های نظارتی در آستانه نوروز عرضه مواد غذایی در استان همدان را رصد می‌کنند.

کارشناس ناظر بر عرضه موادغذایی و اماکن عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: احتمال عرضه مواد غذایی بی کیفیت و تاریخ مصرف گذشته به صورت فله‌ای با نزدیک شدن به نوروز افزایش می‌یابد بنابراین وضعیت عرضه موادغذایی توسط تیم‌های مشترک به طور جدی پیگیری می‌شود.

افشین حولکی گفت: تیمی از بازرسان شبکه بهداشت شهرستان ها، نماینده شهرداری، تعزیرات و اتاق اصناف در همه شهرستان‌ها تشکیل و وضعیت عرضه موادغذایی را کنترل کنند.

به گفته او در آستانه نوروز برخی از مغازه دار‌ها بر خلاف آنچه در پروانه کسب قید شده اقدام به تغییر شغل و عرضه موادغذایی، آجیل و خشکبار می‌کنند که تغییر رسته شغلی تحت عنوان «تداخل شغلی» تخلف صنفی محسوب می‌شود.

کارشناس ناظر بر عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: اعضای این تیم بیشتر مکان‌هایی نظیر سبزه میدان، سرگذر و بازار مرکز شهر که عرضه مواد غذایی در آستانه نوروز افزایش می‌یابند را زیر ذره بین قرار می‌دهند.

افشین حولکی گفت: نظارت بر مجتمع‌های خدماتی بین راهی موجود در مسیر‌های ارتباطی همدان به سمت ساوه، اسدآباد، رزن و ملایر، رستوران ها، نماز خانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی نیز آغاز شده تا با شناسایی مشکلات پیش از آغاز سفر‌های نوروزی مشکلات پیگیری و رفع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.