آغاز رویداد آموزش-تجربی با محوریت گردشگری در قزوین

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: رویداد آموزش-تجربی پایان هفته (استارت آپ ویکند) با محوریت گردشگری در قزوین آغاز شد.

علیرضا خزائلی گفت: رویداد آموزش-تجربی با محوریت گردشگری و همچنین صنایع خلاق و فرهنگی هنری و روستایی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در حال برگزاری است.

این برنامه با مشارکت پارک علم و فناوری قزوین، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در حال برگزاری است.

این رویداد آموزشی تجربی یا استارت آپ ویکند به مدت سه روز ادامه خواهد داشت و به تیم‌های برتر جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

خزائلی با بیان اینکه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین از چنین برنامه‌هایی استقبال می‌کند، گفت:برگزاری این رویداد‌ها منجر به خلق ایده‌های جدید در حوزه‌های مرتبط با کسب و کار‌های گردشگری شده و می‌تواند به رونق این بخش و جذب هرچه بیشتر گردشگران کمک کند.

استارتاپ ویکند (به انگلیسی: Startup Weekend) یک رویداد آموزشی - تجربی (Experiential Education) در دنیا نامیده می‌شود که در سه روز پایانی هفته برگزار می‌شود، در این برنامه شرکت کنندگان خلاق شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری و فعالان کسب و کار‌ها و استارتاپ، بازاریاب‌ها گرد هم می‌آیند ایده هایشان را طرح کنند و با تشکیل گروه، ایده‌های خود را اجرایی و پیاده سازی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار