۵۵.۵ تن کالای اساسی در روستا‌های مهاباد توزیع شد

مسئول واحد توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهادکشاورزی مهاباد گفت: از ابتدای سال، ۵۵.۵ تن انواع کالای اساسی با نرخ دولتی در راستای ایجاد تعادل در بازار در روستا‌های این شهرستان توزیع شده است.

سیدانور حسینی گفت: طی سه ماهه گذشته و همزمان با واگذاری توزیع کالا‌های اساسی به اداره جهادکشاورزی، تاکنون ۲۲ تن برنج تایلندی با قیمت مصوب ۱۲۵ هزار تومان و همچنین ۲۵ تن برنج دانه بلندی هندی با قیمت ۱۸۵ هزار تومان و طی هفته گذشته با نرخ ۲۴۰ هزار تومان در روستا‌ها توزیع شده است.

وی گفت: همچنین ۸.۵ تن گوشت مرغ منجمد با قیمت هرکیلوگرم ۲۰ هزار تومان در روستا‌های این شهرستان توزیع شده که ۵.۵ تن در بخش خلیفان و مابقی هم در شهر گوگ تپه و روستا‌های تابعه بخش مرکزی بوده است.

مسئول واحد توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهادکشاورزی مهاباد گفت: ذخایر کالا‌های اساسی در انبار‌های این شهرستان از موجودی خوبی برخوردار بوده و حتی بیش از نیاز این شهرستان است به طوری که نگرانی در تامین هیچکدام از این کالا‌ها وجود ندارد.

حسینی گفت: مصرف‌کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع آن شکایتی دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و شکایت خود را مطرح کنند، شهروندان در شرایط فعلی تا رسیدن به تعادل عرضه و تقاضای کالا‌های اساسی، از خرید مازاد بر نیاز مصرف روزانه خود خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.