توجه به صنایع پولساز راه نجات کشاورزی

مشاور ویژه اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به صنایع پولساز می توان کشاورزی را رونق داد.

قاسمی در اجلاس مجمع بسیجیان استان که با حضور بسیجیان و مسئولین در حسینیه‌ جماران برگزار شد گفت: امنیت غذایی محوری‌ترین برنامه است که در این جهت بخش کشاورزی باید دارای برنامه‌های تحولی باشد تا بتوانیم این مهم را در سطح جامعه عملیاتی کنیم.

او گفت: توجه به صنایع پولساز کشاورزی باعث بهبود وضعیت کشاورز می‌شود که این امر شامل توجه به فرآوری و غذای حلال است به گونه‌ای که ایجاد سردخانه زنجیره‌ای برای کشاورز مهم است که بیشترین سود را کشاورز ببرد و تغییری در وضعیت او انجام شود.

قاسمی گفـت: توجه به غذا و میوه ارگانیک می‌تواند کشاورز را غنی کند و در یک فرآیند زمانی کشاورز را به سمت غنی شدن ببرد.

تلاش هیئت های اندیشه ورز ارائه پیشنهادات اساسی است

نوفرستی رئیس مجمع بسیجیان خراسان جنوبی در این مراسم گفت: همانطور که مقام معظم رهبری بر تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز تأکید دارند در استان ما اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

او گفت: در ادبیات مدیریت، اتاق‌های فکر و هیئت‌های اندیشه ورز قوه چهارمی هستند که در کشور‌ها از آن ها یاد می‌شود.

نوفرستی گفت: هرچند انتقاداتی هم بر این اتاق‌ها وارد است اما تمام تلاش ما در این هیئت‌ها مسئله یابی، مساعدت و مشاوره در کار‌ها و ارائه پیشنهادات اساسی است.

رئیس مجمع بسیجیان خراسان جنوبی گفت: این هیئت‌ها متشکل از نیرو‌های مومن، انقلابی و متخصص در حوزه‌های مختلف است و وجود این مجمع‌ها یک فرصت است و باید از تمامی ظرفیت‌ها در استان برای خدمت به مردم استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.