ممنوعیت فعالیت‌های عمرانی در معابر پرتردد مشهد

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از ممنوعیت فعالیت‌های عمرانی در معابر پرتردد از ۲۰ اسفند ماه در مشهد خبر داد.

خلیل منبتی گفت: با توجه به تاکیدات شهردار و برای جلوگیری از ایجاد ترافیک تمامی فعالیت‌های اجرایی عمرانی از جمله پیاده‌روسازی‌ها و حفاری که باعث ایجاد ترافیک و کندی حرکت می‌شوند به جز خط‌کشی در معابر پرتردد شهر از ۲۰ اسفند متوقف می‌شود.

انجام حفاری درکلیه معابر از ۲۰ اسفند به جز حفاری‌هایی که به دلیل ترکیدگی لوله آب، گاز  فوریت داشته باشند، ممنوع است.

او گفت: البته پروژه‌های پیاده‌روسازی و اصلاح جوی و جدول در معابر فرعی و کم تردد تا پایان سال ادامه خواهد داشت و تنها در روز‌های تعطیل ابتدایی سال متوقف خواهد بود.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: عملیات اجرایی تعویض و نصب سرعت‌گیر‌های جدید نیز در زیرگذر حرم مطهر اکنون درحال انجام است و تا پایان هفته آینده تکمیل خواهد شد.

منبتی گفت: طبق تصمیم‌گیری‌های انجام شده برای تسهیل تشرف زائران به حرم مطهر طرح تردد زوج و فرد خودرو در ایام نوروز اجرا نمی‌شود و پس از نوروز برای اجرایی شدن یا نشدن آن تصمیم‌گیری می‌شود.

او گفت: با توجه به افزایش تقضای سفر در ایام چراغ برات در مسیر بهشت رضا (ع) تصمیم گرفته شد برای کاهش ترافیک در این ایام، عبور از آزادراه مشهد-باغچه بدون پرداخت عوارضی و برای خودرو‌ها آزاد باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.