۶۷ هزار اردبیلی تحت پوشش بیمه روستائیان قرار گرفته اند

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: ۱۰ هزار روستایی در سال آینده تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر قرار می‌گیرند.

کاظم دبیر گفت: در حال حاضر ۶۷ هزار نفر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه روستائیان قرار گرفته اند و برنامه استان در سال ۱۴۰۱ تحت پوشش قرار دادن ۱۰ هزار نفر خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل در مراسم تکریم و معارفه مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: توسعه بیمه اجتماعی یکی از برنامه‌های اصلی و راهبردی دولت می‌باشد و بر این اساس در راستای گسترش ضریب نفوذ بیمه در استان یکی از شاخص‌های اصلی ارزیابی فرمانداران و بخشداران، افزایش ضریب نفوذ بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در استان خواهد بود.

دبیر می‌گوید: روستا‌ها به عنوان کانون اقتصاد مقاومتی در استقلال اقتصادی و خودکفایی کشور نقش بی بدیلی دارند و توسعه همه جانبه روستا‌ها یکی از برنامه‌های اصلی دولت انقلابی و مردمی است.

مدیر جدید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان اردبیل ضمن قدردانی از حسن اعتماد استاندار اردبیل و مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور گفت: یکی از مصادیق تحقق رشد متوازن روستا‌ها و مناطق محروم، توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر می‌باشد.

عباس علوی می‌گوید: خدمت در مجموعه صندوق یک فرصت آرمانی است، زیرا جامعه هدف آن روستائیان زحمت کش و عشایر غیور هستند.

او ابراز امیدواری کرد با افزایش ضریب نفوذ بیمه در روستا‌ها شاهد افزایش رفاه و امنیت اجتماعی در روستا‌ها و مناطق عشایری باشیم.

در پایان این مراسم از تلاش‌های رضا عبداللهی تقدیر و عباس علوی به عنوان مدیر جدید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.