معاون وزیر ارشاد:

سال آینده مردم شاهد اتفاقات خوب در حوزه‌های فرهنگی و هنری خواهند بود

هاشمی گفت: سال آینده تولیدات خوب سینمایی خواهیم داشت ضمن آنکه توجه به مسایل فرهنگی و عمرانی مناطق محروم بسیار ملموس‌تر از گذشته خواهد بود.

سید محمد هاشمی می‌گوید با ریل گذاری فرهنگی در دولت سیزدهم، مردم سال آینده شاهد اتفاقات خوب در حوزه‌های فرهنگی و هنری خواهند بود.

او طراوت فرهنگی و کادر سازی فرهنگی در مناطق محروم، ادامه روند جوان گرایی در مجموعه مدیریتی فرهنگ و هنر، تقویت ارزش‌های محلی، بومی و انقلابی را از اولویت‌های مهم وزارت خانه متبوع در سال آینده عنوان کرد.

آقای هاشمی یادآور شد که در دولت سیزدهم ۲۰ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‌های کشور تغییر کرده‌اند و امروز بیستمین تغییر در مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خوزستان رسید.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سال آینده از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها، تسهیلات و خدمات برای حفظ و زنده نگه داشتن ارزش‌های بومی، محلی، اسلامی و انقلابی استفاده خواهیم کرد.

این مقام مسئول استعداد پروری در حوزه فرهنگ و هنر، خلق یک سرمایه جدید جوان، اهتمام به مسایل خانواده، جوانان و حوزه کودکان و تحول در اقتصاد فرهنگ را از دیگر اولویت‌ها و برنامه‌های وزارتخانه متبوع در سال آینده بیان کرد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنجشنبه در آیینی حجت الاسلام رضا کلاه کج را به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان معرفی و از خدمات ۵ ساله محمد جوروند در این مسئولیت قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.