استاندار ایلام:

پنج هزار میلیارد ریال به اعتبارات سفر رییس جمهوری به ایلام افزوده شد

استاندار ایلام گفت: با رایزنی‌های انجام شده و با همراهی مجمع نمایندگان ایلام در مجلس شورای اسلامی با موافقت آیت الله رئیسی پنج هزار میلیارد ریال به اعتبارات سفر رییس جمهوری به این استان افزوده شد.

به گفته آقای بهرام نیا،طی نشستی که با اتفاق نمایندگان ایلام در مجلس با رییس جمهوری انجام شد، این درخواست مطرح و مورد موافقت ایشان قرار گرفت و مقرر شد، به همان میزان طرح و پروژه تعریف شود.

او مهم‌ترین ملاک ارزیابی مدیران را جذب اعتبارات استانی عنوان کرد و گفت: هر مدیری که نمی‌تواند در این راستا اقدام کند، اعتبارات را به سایر دستگاه‌های واگذار کند.

استاندار ایلام می گوید: مبلغ زیادی از اعتبارات استانی در قالب اوراق استان تاکنون جذب نشده که تا تیرماه سال آتی مدیران فرصت دارند در این راستا اقدام کنند.

به گفته بهرام نیا : ۱۱۰ میلیارد ریال نیز در قالب اوراق مالی تاکنون جذب نشده که باید مدیران برای آن پروژه تعریف کنند که در سال آتی نباید اعتباری در خزانه باشه و اداره کل از آن به بهره نگیرید.

استاندار ایلام گفت: هنر مدیر این است که با کمترین اعتبارات موجود بیشترین تلاش را برای تکمیل طرح‌های نیمه کاره بکار گیرد.

او گفت: مدیران باید تمامی تلاش خود را برای جذب اعتبارات استانی و ملی بکار گیرند و اعتبارات را در زمان تعیین شده جذب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.