سازگاری صفحه نمایش Studio Display اپل با ویندوز

شرکت اپل در بیانیه‌ای اعلام کرد که صفحه نمایش جدیدش با برخی محدودیت ها، با ویندوز نیز سازگار است.

شرکت اپل اعلام کرد که صفحه نمایش جدیدش، "Studio Display" برای کار بر روی کامپیوتر‌های شخصی و دسکتاپ با سیستم عامل "ویندوز" سازگار است، اما تجربه کاربری آن به اندازه استفاده از دستگاه‌های اپل که دارای macOS هستند، کارآمد نخواهد بود.

این شرکت در بیانیه خود به وب سایت "Mac Rumors" اشاره کرد که ویژگی‌هایی که نیاز به استفاده از سیستم عامل خود را دارند در دسترس کاربران "ویندوز" قرار نخواهند گرفت.

اما با کمال تعجب، شرکت اپل اعلام کرد که کاربران استودیو دیسپلی اگر بخواهند از دوربین جلو در صفحه نمایش جدید خود استفاده کنند، باید به آخرین نسخه‌های سیستم عامل مک تکیه کنند و این نشان می‌دهد که کاربران دستگاه‌های ویندوزی، قادر به استفاده از دوربین در چت‌های تصویری نیستند.

صفحه نمایش Studio Display اپل

اپل همچنین تصریح کرد که وضوح صفحه نمایش در نمایشگر جدیدش از یک سیستم عامل به سیستم عامل دیگر تغییر خواهد کرد و استفاده از آن در دستگاه‌های ویندوزی ممکن است کاربران را از برخی ویژگی‌ها که فقط با سیستم عامل مک سازگار هستند، محروم کند.


بیشتر بخوانید


از دیگر قابلیت‌ های این نمایشگر می توان به  پشتیبانی از فضای رنگی گسترده ، فناوری True Tone ،  تراکم پیکسل ۲۱۸ پیکسل در هر اینچ ، مجهز به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید با پوشش ۱۲۲ درجه و گشودگی دیافراگم f/۲.۴ ، دارای میکروفن سه جهته و پشتیبانی از Hey Siri، اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار