معاون استاندار سیستان و بلوچستان؛

خدمت خالصانه به مردم فرصت ارزشمندی برای مسوولان است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خدمت خالصانه به مردم فرصت ارزشمندی برای مسوولان است امیدواریم با تلاش بی‌وقفه مسوولان بر مشکلات اقتصادی و معیشتی چیره شویم.

 رحمدل بامری   در آیین معارفه فرماندار دشتیاری در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: این فرصت برای همه مسوولان فراهم است تا بتوانند با ادامه راه پرافتخار امام راحل و شهدای گرانقدر، خالصانه به مردم خدمت کنند.

او گفت: دشمنان ما طی سالیان گذشته خصوصا بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، هرآنچه در توان داشته و دارند را به کار گرفته‌اند و دیدیم چه تحریم‌ها و انواع خباثت‌هایی که بر این ملت روا کرده‌اند، آن‌ها در ظاهر و در لباس تزویر اعلام می‌کنند که ما ملت ایران را دوست داریم اما در عمل مشاهده کردیم که حتی دارو و واکسن را از ملت ما دریغ کردند.

به گفته معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان امروز هم تلاش می‌کنند بین مردم و نظام اسلامی فاصله بیندازند و در این راه از همه امکانات خود استفاده می‌کنند.

او گفت:موضوع جهاد تبیین  که روزگاری، جهادِ ما در خط مقدم جبهه و دفاع از میهن‌ و ملت‌مان بود و امروز جهاد ما در جنگ نامتعارف، جهاد تبیین است.

بامری  گفت:مشاهده می‌کنیم که دشمنان‌مان بیش از ۲۸۰ رسانه فارسی‌زبان را برای مقابله با ملت ایران و جمهوری اسلامی ایجاد کرده‌اند، ایجاد حس ناامیدی را به گونه‌ای در دستور کار دارند که انگار در این کشور هیچ اقدامی انجام نشده است، مشکلات را بزرگنمایی می‌کنند.

او گفت:شهرستان دشتیاری، زاده انقلاب است، اظهار داشت: همه اذعان دارند که همین دشتیاری در چه سالی بخش و چه سالی شهرستان شد و اقداماتی که در این شهرستان انجام شده بر کسی پوشیده نیست، قبول داریم مشکلاتی وجود دارد و باید برای رفع آن‌ها شبانه‌روز تلاش کنیم.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت:هوشیاری و بصیرت مردم، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و بی‌اثر می‌کند و همه ما خوب می‌دانیم که دشمن برای ایجاد اختلاف بین مردم ایران از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

او گفت:: تهاجم فرهنگی، خصوصا در مناطق مرزی کشورمان، همواره در دستور کار دشمن خبیث است.

بامری گفت: دولت سیزدهم و قوه قضاییه با تمام توان در مبارزه با فساد به میدان آمده‌اند و می‌بینیم که دشمن، همین اقدامات مردمی را به‌گونه‌ای منعکس می‌کند که انگار همه مسوولان مشکل دارند درحالی که اینگونه نیست و مبارزه با فساد، نشان‌دهنده اراده مستحکم نظام جمهوری اسلامی است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همچنین دشمن به دنبال تخریب احساسات پاک مردم است، با ترفندهای مختلف تلاش می‌کنند برخی از اقشار مردم را به بهانه مطالبه‌گری به خیابان‌ها بکشانند و از این فرصت برای رسیدن به اهداف شوم خود نهایت بهره‌برداری را بکنند.

او گفت: مطالبات مردم، بحق است و باید مطالبه‌گری کنند اما مطالبه‌ای نتیجه‌بخش است که از مجرای قانونی پیگیری شود. دشمن شبانه‌روز به دنبال موج‌سواری بر هر موضوعی است ولی ما باید هوشیار باشیم.

بامری گفت: به فضل الهی و بصیرت بالای ملت، دشمنان ما هیچ‌گاه به نتیجه نخواهند رسید و خواب نامیمون آن‌ها برای جمهوری اسلامی هرگز تعبیر نخواهد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه کسانی که مسوولیت دارند و حتی شهروندانی که با امنیت کامل در حال زندگی هستند باید اقتدار و جایگاه کشور را بشناسند چراکه امروز هرکجا پرچم مقاومت و مبارزه با ظلم برپا شود، جمهوری اسلامی هم حضور دارد و این همان پیام امام راحل‌مان است که فرمودند، ما انقلاب اسلامی را به جهان صادر خواهیم کرد.

او گفت: در این دولت هم تلاش‌های فراوانی در عرصه‌های گوناگون و در راستای افزایش عزت و اقتدار ملی در حال انجام است و در بحث معیشت هم اقدامات جدی در دستور کار است و امیدواریم به زودی کام ملت ایران شیرین شود.

بامری گفت: بیش از ۴۳ سال در مقابل تمامی زورگویان عالم مقاومت کردیم و این مقاومت، دستاوردهای ارزشمندی در عرصه‌های مختلف به دنبال داشته است.

در این آیین از خدمات عادل عفتی قدردانی و سیدمحمد امین شَکری به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار