بیش از ۲هزار و ۴۰۰ تن برنج تنظیم بازار در کردستان توزیع می‌شود

 رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: بالغ بر ۲هزار و ۴۰۰ تن برنج تنظیم بازار تا ابتدای ماه رمضان در استان کردستان توزیع می‌شود.

اسکندری گفت: ۳هزار و۵۰۰ تن برنج جهت تنظیم بازار برای استان کردستان اختصاص داده شده، که تاکنون یک هزار و صد تن آن توزیع شده و ۲هزار و۴۰۰ تن دیگر آن توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سایر توزیع کننده ها درروز‌های پایانی اسفند و ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.

 رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: میزان و نوعیت برنج توزیعی  ۲۱۰۰ تن برنج تایلندی و ۱۴۰۰ تن برنج هندی می باشد.

او در خصوص شکر توزیعی تنظیم بازار گفت: میزان سهمیه اختصاصی استان جمعا ۲ هزار تن بوده که تا به امروز یک هزار و صد تن آن توزیع شده و ۹۰۰ تن دیگر تا پایان سال توزیع می‌ شود.

به گفته اسکندری بالغ بر یک هزارو پنجاه تن سیب و پرتقال در سردخانه‌های استان، برای مصرف در ایام نوروز ذخیره شده که در چند آینده به بازار تزریق و توسط غرفه‌های تعبیه شده با قیمت مصوب دولتی در اختیار شهروندان محترم در سراسر استان قرار خواهد گرفت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان می گوید: توزیع سایر اقلام اساسی با توجه به پیک مصرف مطلب که از زمان اعلام قانون انتزاع تاکنون در در پنج مرحله کالا‌های اساسی با نظارت کامل توزیع و دراختیار مصرف کنندگان استان قرار گرفته است و سازمان جهاد کشاورزی با همکاری دستگاه‌های نظارتی با حضور میدانی کنترل دقیق و مستمر روی قیمت‌ها را خواهند داشت.

او گفت:کارشناسان تنظیم بازار، بازرسان، عاملین توزیع و مسئولین مرتبط تلاش می کنند در ۹ روز باقی مانده تا پایان اسفند، در روند توزیع اقلام هیچ گونه تنشی در بازار استان نداشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.