مانور طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ در شهر همدان برگزار شد.

معاون خدمات شهری شهردار همدان از آمادگی کامل مدیریت شهری در اجرای طرح استقبال از بهار در شهر همدان خبر داد.

حسین مردانی گفت: ستاد استقبال از بهار شهرداری همدان امسال خدمات مطلوب تری به شهروندان و مسافران در طول تعطیلات نوروزی ارایه خواهد داد.

شهرداری همدان همه ساله و در آستانه ورود به سال جدید با اجرای طرح استقبال از بهار اقدام به تنظیف معابر و خیابان ها، بوستان‌ها و اماکن گردشگری و تاریخی می‌کند تا فضای پاکیزه و با نشاطی را در نوروز برای مسافران و شهروندان ایجاد کرده باشد.

او گفت: در برنامه‌های امسال ستاد نوروزی توجه ویژه‌ای به موضوع گردشگری شده و یکی از مهم‌ترین راه‌های تحقق این موضوع، تکریم و ایجاد فضا‌های مناسب برای مسافران و گردشگران نوروزی است.

مردانی گفت: امسال شهرداری همدان به نظم و فضاسازی مناسب در راه‌های اصلی و ورودی شهر، میدان ها، حاشیه‌های آثار تاریخی و مذهبی، بوستان ها، آرامستان‌ها و مزار شهدا در تعطیلات نوروزی امسال توجه ویژه‌ای داشته است.

او گفت: برنامه ریزی‌های لازم در این زمینه از سوی سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری همدان به عمل آمده است.

مردانی در ادامه گفت: اجرای برنامه‌های شاد و هنرمندانه با هدف ایجاد شادابی بین شهروندان و مسافران، ایجاد غرفه‌های توزیع میوه در ۴۰ نقطه شهر همدان با همکاری اداره تعاون روستایی، استقرار چادر و داربست توزیع میوه دولتی در غرفه‌های نوروزی زیر نظر سازمان، طرح ویژه عرضه مایحتاج شهروندان در فروشگاه‌های شهروند و همشهری با نظارت کارشناسان سازمان از محصولات عرضه شده و هم چنین رعایت کامل نکات بهداشتی در روز بازار ها، استقرار نیرو‌های واحد پیشگیری و رفع سد معبر در اماکن تفریحی و گردشگری، توجه به نظافت شهر و کاشت گل، لکه گیری و مرمت آسفالت معابر با رعایت مدیریت بر نحوه هزینه از رویکرد‌های اصلی شهرداری همدان در رابطه با استقبال از بهار ۱۴۰۱ است.


معاون خدمات شهری شهردار همدان گفت: آماده باش ۱۰ ایستگاه، ۱۲۰ نیروی عملیاتی و اداری آتش نشانی در شب چهارشنبه پایان سال و استقرار گروه‌های عملیاتی در سطح شهر، چاپ پوستر، بنر و بروشور هشدار‌های ایمنی در خصوص چهارشنبه پایان سال، استقرار تیم عملیاتی سیار و خودرو‌های عملیاتی در اماکن شلوغ و پر تردد جهت امداد رسانی احتمالی و به موقع در هفته پایان سال و گشت زنی آتش نشانان موتور سوار، در شب چهارشنبه آخر سال و روز طبیعت در سطح شهر و اماکن حساس از دیگر اقدامات این شهرداری در راستای طرح استقبال از بهار است.

مردانی گفت: شهرداری همه ساله با اجرای اقداماتی از قبیل شستشو، رنگ آمیزی و نصب المان‌های شهری، آذین بندی، اصلاح و رفع نواقص به استقبال بهار می‌رود و این طرح‌ها در قالب عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، رفت و روب و جمع آوری زباله و نگهداری در محلات و کوچه‌های هر منطقه به صورت ویژه اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار