رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی:

۵۰ هزار نجات غریق و غواص سازمان یافته در کشور فعالیت می‌کنند

حیدری گفت: ۵۰ هزار نفر به صورت سازمان یافته در بخش نجات غریق، غواصی و آب درمانی در کشور مشغول به فعالیت هستند.

مهدی حیدری روز دوشنبه در مجمع انتخابات هیات نجات غریق و غواصی استان کردستان در شهر سنندج گفت: سال گذشته بیش از ۴۰ هزار نفر نجات غریق در دوره‌های آموزشی این فدراسیون ثبت نام کردند و آموزش دیدند.

او گفت: همسان سازی امر آموزش طی یک سال گذشته در کشور صورت گرفته و سرفصل‌های آموزشی واحد تدوین شده است که تا چند روز آینده در اختیار مدرسان و ناجیان غریق قرار می‌گیرد.

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی می گوید: در سال ۱۴۰۱ نیز برای اولین بار قرار است آمادگی‌های نجات غریق نسبت به سال‌های گذشته به صورت متفاوت‌تری برگزار شود.

به گفته حیدری امسال فصلنامه، کتاب و مطالب آموزشی نجات غریق و غواصی، دیگر به چاپ نمی‌رسد و به صورت الکترونیکی و آسان‌تر در اختیار جامعه هدف این فدراسیون قرار می‌گیرد.

او گفت: برای بخش آب درمانی مجوز‌های لازم را اخذ کرده‌ایم و در حال حاضر تمامی دوره‌های آموزشی را می‌توانیم بر اساس استاندارد‌های وزارت ورزش و جوانان برگزار کنیم.

 رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی می گوید: با توجه به اینکه ناجیان ما دارای بیمه هستند، در دوران کرونا امنیت شغلی داشتند و در این مورد کمترین زیان و آسیب را متحمل شدند.

حیدری گفت: استان کردستان یکی از استان‌های نمونه ما در سطح کشور است و باید این موقعیت خوب که از دوران رییس هیات سابق استان شروع شده است، تداوم یابد.

گفتنی است: «مرتضی کرمی» در این مجمع انتخاباتی با کسب ۱۹ رای از مجموع ۱۹ رای دریافتی به عنوان رییس جدید هیات نجات غریق و غواصی استان کردستان انتخاب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.