موسوی خبر داد

پرداخت بیش از ۳۵ میلیارد ریال هزینه درمانی به نیازمندان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امسال بیش از ۳۵ میلیارد ریال هزینه درمانی برای بیماران نیازمند این استان پرداخت شده است.

موسوی گفت: هلال احمر از همه افراد نیازمند و اقشار آسیب پذیر در استان که توان تأمین هزینه‌های درمانی، دارو و توانبخشی را ندارند، حمایت می‌کند.

او می گوید: افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در استان زنجان از طرح حمایتی - درمانی هلال احمر به نحو مطلوبی استفاده کرده اند.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هموطنانی که تحت تحت پوشش این نهاد‌های حمایتی بودند و سال گذشته هیچ خدمات حمایتی دریافت نکرده بودند با ارائه گواهی مبالغ دارویی و درمانی در بخش‌های مختلف برای آن‌ها پرداخت شد.

موسوی می گوید: تاکنون ۳۷ میلیارد ریال هزینه‌های درمانی برای بیماران نیازمند در استان پرداخت کرده ایم.

او گفت: در سال ۱۴۰۱ نیز طرح حمایتی – درمانی هلال احمر در بودجه لحاظ شده و می‌توانیم دست هموطنان را در پرداخت هزینه‌های درمانی و دارویی بگیریم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان بر هم افزایی بیشتر میان جمعیت هلال احمر و بهزیستی استان زنجان تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه آسیب پذیرترین قشر جامعه تحت پوشش بهزیستی است در بخش‌های مختلف توانبخشی، طرح حمایتی – درمانی، آموزش می‌توانیم خدمات ارائه دهیم.

موسوی بابیان اینکه تعامل و همکاری قابل توجهی میان بهزیستی و هلال احمر وجود دارد، گفت: این همکاری در مراکز وابسته و زیر مجموعه بهزیستی مطللوب است و بسیاری از فعالیت‌های این مجموعه با امور داوطلبان هلال احمر همپوشانی دارد.

او می گوید: مرکز جامع توانبخشی هلال احمر زنجان یکی از پنج مرکز برتر در کشور به لحاظ ارائه خدمات و نیروی انسانی است.

سرپرست بهزیستی استان زنجان نیز در ادامه ضمن تأکید بر تعامل با جمعیت هلال احمر استان، گفت: در بخش‌های مختلف به منظور ارائه خدمات مطلوب برای هموطنان در این استان هم افزایی‌ها را بیشتر خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.