کنفرانس خبری مشترک وزرای خارجه ایران و روسیه

لاوروف: از آمریکا تضمین کتبی دریافت کردیم که تحریم‌ها مانع همکاری در برجام نشود

وزیر خارجه روسیه گفت که با همتای ایرانی خود برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها و مقابله با استانداردهای دوگانه غرب به توافق رسیده است.

لاوروف این سخنان را در نشست خبری مشترکی که با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در مسکو برگزار شد، مطرح کرد. 

وزیر خارجه روسیه در این کنفرانس از آمادگی مسکو برای امضای توافقنامه مشترک با ایران خبر داد و گفت: «راه‌های تقویت روابط دو جانبه خود را بررسی کردیم و در حال کار روی پیش نویس توافقنامه مهمی بین دو کشور هستیم. توافقنامه مشترکی با ایران امضا خواهیم کرد که اصول همکاری ما در عرصه بین المللی را مشخص می‌کند.»

لاوروف ضمن رد ادعاهای آمریکا گفت: «اینکه روسیه در مذاکرات وین درباره موضوع هسته‌ای ایران مانع‌تراشی می‌کند، درست نیست. روسیه از بازگشت سریع به برجام حمایت می‌کند.»

به گفته وزیر خارجه روسیه، همکاری مشترک ایران و روسیه در چارچوب سازمان‌ همکاری شانگهای بخش دیگری از گفت‌و‌گوهای دو طرف بوده است.

او همچنین گفت که دعوت امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه را برای سفر به تهران پذیرفته است.

وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این کنفرانس خبری از گفت‌و‌گوی سازنده با همتای روسی خود خبر داد و گفت در جریان این گفت‌وگوها، موضوع هسته‌ای ایران مورد بررسی قرار گرفته است. 

امیرعبداللهیان همچنین گفت: «اتفاقات اوکراین تاثیری بر روابط ما با مسکو ندارد و بحران اوکراین باید از طریق دیپلماسی حل شود. ما مخالف جنگ در اوکراین و اعمال تحریم علیه ملت‌ها هستیم.»

توافق نهایی در مذاکرات وین هنوز موافقت چند پایتخت را نگرفته است

لاوروف همچنین گفت: روسیه تضمین‌های کتبی از واشنگتن دریافت کرده که تحریم‌ها مانع همکاری در برجام نمی‌شود. ضمانت‌های کتبی آمریکا به روسیه مبنی بر این است که تحریم‌ها بر همکاری هسته‌ای با ایران از جمله تأسیسات بوشهر تأثیری نخواهد گذاشت. توافق نهایی در مذاکرات وین هنوز موافقت چند پایتخت را نگرفته است اما مسکو در بین آن‌ها نیست.

قدردان موضع متوازن ایران در قبال بحران اوکراین هستیم

وزیر خارجه روسیه همچنین با اشاره به تحولات اوکراین گفت: ما از موضع «متوازن» طرف ایرانی در قبال تحولات اوکراین تشکر کردیم. جنگ در اوکراین پس از شکست تندروهای اوکراینی که به دنبال افزایش تنش در دونباس هستند، پایان خواهد یافت.

وی همچنین در خصوص مذاکرات صلح با اوکراین گفت مذاکرات فعلی با طرف اوکراینی بر خلع سلاح اوکراین و غیرنظامی کردن آن متمرکز است.

آزمایشگاه‌های بیولوژیکی-نظامی آمریکا در خاک اوکراین

لاوروف از وجود ۳۰ آزمایشگاه بیولوژیکی آمریکایی در خاک اوکراین خبر داد و گفت: «حقایقی وجود دارد که نشان دهنده فعالیت غیرقانونی آمریکا در آزمایشگاه‌های بیولوژیکی در اوکراین و خارج از این کشور است».

او گفت: «باید یک مکانیسم بین‌المللی برای نظارت بر فعالیت‌های تحقیقاتی بیولوژیکی وجود داشته باشد تا سلاح‌های خطرناک بیولوژیکی تولید نشود، اما واشنگتن از انجام این کار خودداری می‌کند».

حسین امیرعبداللهیان ظهر امروز به همراه هیات ایرانی وارد مسکو شد و در محل وزارت خارجه فدراسیون روسیه با همتای روس خود گفت‌و‌گو کرد. سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان روز گذشته به خبرنگاران گفت این دیدار عمدتا بر روی برجام متمرکز خواهد بود.


بیشتر بخوانید:
امیرعبداللهیان: روسیه هیچ مانعی برای رسیدن به توافق نیست


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
یعنی تو آقای لاوروف از آمریکا تضمین کتبی خواستی اونها هم بدون چون چرا دادند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
شرق گدایان چشمشون رو روی تمام بدیهای روسیه در حق ایران از زمان جنگ و کمک به صدام تا حالا بسته اند و روسیه حتی یک کار مثبت برای ایران نکرده و عامل اصلی برهم خوردن برجام همین روسیه و نوکرانش بودند. روسیه ایران را همینگونه می خواهد در تحریم و با روابط متشنج با اروپا و امریکا و درگیر در تنش های فرقه ای در خاورمیانه و با فضای امنیتی و کمبود و گرسنگی و نمی خواهد ایران روز خوش داشته باشد. روابط با روسیه هیچ کمکی به توسعه ایران نخواهد کرد. چون روسیه غیر از تکنولوزی هسته ای هیچی ندارد. سیستم حکومتی آن بدوی و دیکتاتوری و استالینی شده . مردم روسیه دولت رو قبول ندارن. ناراضی هستند. مردم روسیه خواهان زندگ در حد اروپاییان هستند. اما با این حکومت همیشه در تحریم و با فقر و بدبختی سر می کنند این روسیه چه کاری می تواند برای ایران بکند وقتی خودش نامشروع و درگیر تحریم و تجاوز به دیگران است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
آره تو راست میگی آمریکا بوده که از قدیم الایام به ما خوبی کرده. اصلا دلیل اینکه کل عمرشو در جنگ بوده برای اینه که خواسته به دنیا کمک کنه. و در مورد دموکراسی هم تو درست میگی. همینکه مردم آمریکا و اروپا می‌تونند از بین عروسکهای خیمه شب بازی الیگارشها که رسانه‌ها رو کنترل می‌کنند یکی رو انتخاب کنند اسمش دموکراسیه. اون کشوری هم که ۳۰ سال پیش رژیم کمونیستیش نابود شد و از هم پاشید شوروی نبود آمریکا بود که اصلاح شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۹ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
چین و روسیه با مان
البته تا حدی که بهشون زیاد فشار نیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
چه خوب شد خدا شرشان را به خودشان برگرداند
Iran (Islamic Republic of)
میشه پرسید یا سوال حرام است
۲۳:۴۸ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
چی روزی تضمین کتبی گرفتن تا دیروز که منکر بودن تازه میشه عکس این تضمین دید تا مردم بدبخت مظلوم له شده ایران بداند روسیه و آمریکا چی توافقی نوشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
یعنی آمریکا به روسیه تعهد داده؟پس ما چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
به نظر می آید در پروژه جدید جریان شیطانی به سرکردگی آمریکا به خیال خود برنامه ریزی کرده است که همگرایی کشورهای همسو و مخالف سیاست های سلطه جویانۀ آمریکا از جمله روسیه و چین و ایران و ونزئولا ووو را از هم بپاشد و با جابجا کردن اولویت های خود بطور موقت برای ضربه زدن استفاده کنند یعنی اول روسیه را به زانو در آورند و بعد قطعاً به سراغ چین خواهند رفت و در آن شرایط کوبیدن ایران خیلی آسان تر خواهد شد و اگر ایران هم نباشد از میان برداشتن سوریه و لبنان و فلسطین و حتی ونزئولا هم کار خیلی سختی نخواهد بود . البته قطعاً مسئولین عزیز کشورهان خیلی بهتر از ما متوجه نقشه های شیطانی آمریکا و صهیونیسم هستند و خوب می دانند چکار می کنند . و بالاتر از همه خداوند بزرگ است که مدبر الامور اصلی اوست و می داند چگونه و کجا پوزۀ ظالمان را بر خاک بمالد و نابودشان سازد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
حالا کشش بدید تا بایدن بره ترامپ بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
چه فرقی داره؟ بایدن نه حاضر شده به ایران تضمین بده نه حاضر شده تحریمها رو لغو کنه. روسیه هم زورش زیاد بوده که تونسته حداقل برای تجارت بین ایران و روسیه تضمین بگیره والا آمریکا به همین هم رضایت نمیداد
Iran (Islamic Republic of)
razaei
۲۱:۴۳ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
جنایت کار ترین و خائن ترین کشور روسیه است و این را در طول تاریخ ثابت کرده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
حرف مفت نزن بعد ازجنگ جهانی دوم هرچی جنگ خونریزی کودتا سرنگونی دولتها اتفاق افتاده زیر سر صاحبتون اربابتون آمریکای بی شرف بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
مثل امضای کری که تضمین بود ؟؟
امریکا دروغ میگوید وسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
کثیف تر از روسها خودشون هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
تو خوبی باصاحبت امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
فوق العاده عالی
Germany
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
روسیه نوی تاریح جز نابودی چیزی برای ایران نداشته!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
لطفا (خطاب بعضی ها) شوروی و روسیه اشتباه نگیرند
و حکومت صدام را با عراق امروزی اشتباه نگیرند
اگر ما قدرت نداشته باشیم ،روسیه و سعودی که هیچ ، بحرین هم ما را سر کار میزاره
پس شما ملت ایران عزیز ، کشور را بسازید بعد میبینید که همه دولت ها حتی امریکا و اروپا هم به وعده هایشان با ایران وفا میکنند و روی ما حساب میبرن
ولی اگه ضعیف باشیم کشورهای دیگر از ما نمیترسند وحساب باز نمیکنند و ما را سر کار میزارند
پس اگر قدیم شوروی مورد اعتماد نبود دلیلش ضعف حکومت شاهنشاهی و ضعیف و دست نشانده غربی ها بود که همه ما را هیچ حساب میکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
شوروی که مارو هیچ حساب نمیکرد از ما هراس داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
آقای ۱۳:۲۵ یک مقدار تاریخ بخوانی سو تفاهم ات بر طرف می شود و آن موقع می فهمی شاه شما چند مرد حلاج بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
همین کشورهای به اصطلاح دوست نبودن که توی شورای امنیت سکوت کردن!از خودتون پرسیدید چرا روسیه قصد داشت صادرات گاز ایران به اروپا رو دست بگیره ؟یا چرا به قول دوستان هیچ کدوم از بانکهاش با ایران روابط نداشتن؟دلیل خیلی ساده اس ،کمی باید واقع نگر بود چون روسیه نمی خواست ایران وارد بازار جهانی بشه و خودش کل صادرات رو در دست داشته باشه ،امریکا هم مثل روسیه یا بدتر ولی چوب خدا صدا نداره ،خودش افتاد توی چاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
اتفاقات اکراین،مانعی بین روابط ما و روسیه نیست...عالی بودی امیرعبداللهیان عزیز،دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
چه شرق و چه غرب کم ضربه به ایران عزیز نزده اند ،تاریخ خود گویای بیشرم بودن روسهاست که چندین هزار ایرانی رو به کشتن داد،پس کسی هروقت خواست جدا از غرب از شرق هم جانبداری و حمایت داشته باشه تاریخ رو مطالعه فرماید
Cyprus
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
یعنی روس و چین و هند اینقدر بدبخت شدن که از آمریکا باید اجازه بگیرن با یه کشور تجارت کنن ؟؟؟؟
پس حقشونه تایوان و اوکراین رو به جونشون بندازن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۹:۳۸ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
ایران و روسیه دو کشور قدرتمند و همسایه آمد که می‌توانند همکاریهای تجاری و ترانزیتی و امنیتی فراوانی با همدیگر داشته باشند،ایران عزیز ما میتواند میانجی صلح بین روسیه و اوکراین شود و در بین دو همسایه میانجیگری کند.
Cyprus
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
خاک بر سر روسیه و چین که از آمریکا اجازه میگیرن بعد جنس میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
در هیچ برهه تاریخ، روسیه بهتر از غرب وحشی نبوده است. ابتدا باید روس ها اعتمادسازی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
خود روسیه هم که تحریم های بقول خودش غرب علیه ایران رو اجرا میکنه چرا هیچ بانک روسیه با بانک‌های ایران کار نمیکنه روسیه فقط فکر منافع خودشه و دو دوزه بازی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
خوب برای همین تضمین گرفته که بتونه با ایران کار کنه. باز خوبه این تضمین رو گرفته. آمریکا به کشورهای دیگه تضمین نداده اگه با ایران روابط تجاری داشته باشند مشکلی براشون ایجاد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
به روسیه هم نمیشه اعتماد کرد اینو تاریخ همیشه نشون داده
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۱۸:۳۵ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
کس نخارد پشت من به جز دو انگشت دست من ما همه چی داریم احتیاجی به هیچ قدرتی نداریم مشکل ما نبود افراد کاردان و لایق است مگر جزیره ژاپن چیداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
جزیره ژاپن بعد از جنگ جهانی تقریبا مستعمره آمریکا شده الان ارتش درست و حسابی نداره و پر از پایگاه نظامی آمریکاست ولی خب وضعیت اقتصادیش خیلی خوبه، امکان نداره کشوری بتونه تو این دنیا تنهایی پیش بره، حتی کره شمالی هم با چین و روسیه رابطه داره، ضمنا اون ضرب المثل به جز دو انگشت من نیست بلکه جز ناخن انگشت منه لطفا اگه درستش رو نمیدونید استفاده نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
هیچی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
آقای ۲۰:۳۸ این ژاپن تو هر چی هم که باشه نمی تواند به آمریکا بگوید بالای چشت ابروست حتی اگر چند کشور مسلمان مثل عراق و سوریه و فلسطین و یمن را با سلاح های کشتار جمعی یکجا نابود کند و صدها میلیون انسان بی گناه را کشته و مجروح و آواره سازد این چه زندگی حیوانی و ذلتباری است که دامن خیلی از کشورهای جهان را گرفته ، دوست عزیز ایران بنا به رسالت دینی و انسانی خود نمی تواند اینگونه باشد و شکم و شهوت را بر تمام ارزشهای الهی و انسانی ارجحیت دهد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
ما ملت ایران نمی‌خواهیم با روسیه هیچ همکاری داشته باشیم ملت ایران طی این چهل سال تحریم ها خیلی بدبختی کشیده اند مسولان کشور ما ایا می توانند یا حقوق یک ماه یک کارگر ویا یک کارمند زندگی کنند ایا بچه خودشان مثل بچه های مردم بیکار هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
شما ها آلبانی نشین جزء ملت ایران حساب نمیشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
تو نمیخوای بیخود پای ملت نزار،در ضمن حتما دوست داری با آمریکا و سرائیل جانی روبط داشته باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
خیر اونها فقط با ماهی 40 میلیون تومن و بیشتر میتونن زندگی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
کی گفته تو ملت ایرانی؟ تو فقط یک هشتادوسه میلیونیم ایرنا هستی و به همین اندازه حرف بزن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
تونوکرامریکا یی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
آقای ۱۸:۲۰ از طرف ملت ایران حرف نزن ملت ایران دوست و دشمن خود را خوب می شناسند اگر رتبه بندی هم بکنیم اولین ،بزرگترین ، خبیث ترین بد سابقه ترین دشمن ملت ایران آمریکا و اسرائیل هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
لطفا استاندارد هایی برای صادرات به روسیه در نظر بگیرید تا جنس های بنجل و بی کیفیت که آبروی ایران رو میبره صادر نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
عشقه منی روسیه،با همه وجود عاشق روسیه هستم و جرات و جسارتش رو تحسین میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
گرفتن ضمانت کتبی نشانه ترس است، نه جسارت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
پاچه خوار شرق و غرب نباشیم و با عزت زندگی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
یک انسان آزاده جز حق و عدالت عاشق کسی نیست و نخواهد بود اگرچه روسیه امروز در بعضی موارد با کشور ما هم جهت است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
احسنت اقدامی بسیار مثبت و راهبردی
واقعا خوشحال شدم ازین کار دولت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
عشقه منی روسیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
داداشی شدیم با روس ها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
ههههههه ،هر چه باشد همسایه ایم!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
اتفاقا من چند تا دوست روس دارم واقعا بی نظیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
قدردان موضع متوازن ایران در قبال بحران اوکراین هستیم ؟ ! ما موضعی به نفع روسیه نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
زرشک پس این عملیات نظامی ویژه چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۷:۲۹ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
ما شما رو غرب پرست فرض که نه یقین کرده ایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
روسیه نمیخاد توافق شکل بگیره ظریف هم که صراحتا گفت الانم که دارید میبینید چرا خودتونو به خواب زدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
دقیقا همین طوره چون اگر توافق رخ بده روسیه با این همه تحریم بیچاره شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
باباجان! یارو گفته از آمریکا تضمین کتبی گرفته ایم. یعنی دیگر شرط روسیه مانع توافق نیست و اگر توافق امضا نشود مشکل از آمریکاست! شماها از جو بایدن چی گرفته اید که این همه سنگشو به سینه میزنید؟ دلاری چیزی بهتون داده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
امضای کری تضمینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
اگه مردمان و مسئولان کشورمون از صنعت گر و کشاورز تا وزرا و رییس جمهور از فرصت تحریم های غرب علیه روسیه استفاده کنیم می توانیم صادرات خودمون رو به غرب چند صد درصد افزایش بدیم و یک بازار خوب برای محصولاتمان پیدا کنیم. لوازم خانگی هم در این زمان می توانند با پول ایران و روسیه ، به روسیه صادرات انجام بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
متن توافق بین ایران و روسیه در سفر به مسکو را منتشر کنید
سپس به همه پرسی بگزارید تا مردم رای بله یا خیر بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
مطمئن باش مردم به آمریکایی های تحریم کننده رای نمیدن اینو به اربابت بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
ن بابا،راست میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
اگر قرار باشد برای هر توافق همه پرسی برگزار شود پس انتخابات دیگر به چه معنی است؟ انتخابات برگزار میشود تا مردم به برخی افراد برای این کارها تفویض اختیار کنند. موفع انتخابات باید چشمتان را باز کنید. حتی اگر انتخاب شورای نگهبان را هم قبول ندارید همان موقع انتخابات اعلام کنید و بعدا نق نزنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
احسنت به ناشناس ۱۷:۰۶
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۵۶ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
روسیه و چین در کنار ایران هستند و غرب و آمریکا در مقابل ایران. چرا باید فکر کنیم که روسیه دشمن ایران هست و آمریکا دوست ایران؟؟؟؟؟
روسیه از وتو استفاده کرد برای دفاع از ایران، ترامپ برجام را پاره کرد. چرا عده ای از منافع ایران و گشایش های اقتصادی ایران، ناراحت هستند و سیاه نمایی می کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
سلام گرگ بی طمع نیست فراموش نکن چه شرق و چه غرب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
محمد،اینا غریگدا هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
عذرخواهی میکنم پس چرا قبل برجام قطعنامه شورای امنیت علیه ایران تصویب شد؟ چرا اونموقع نه چین نه روسیه هیچکدوم وتو نکردن؟ فکر کردی خاله بازیه که روسیه و چین دوست ایران باشن؟ نه عزیزم سیاست دوستی نمیشناسه هرکس بر اساس منافعش به طور موقت با بعضی کشورها همکاری میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
جهت اطلاع شما روسیه تمام قطعنامه‌های شورای امنیت علیه ایران را امضا کرده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
هیچ وقتارتباطروسیه برا ایران متفعت نداشت
Hungary
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
اوضاع جهان تغییر کرده و تاریخ مصرف توافق هسته ای سپری شده. اتمی بودن ایران را به جهان اعلام کنید و روابط اقتصادی و سیاسی را به توافق هسته ای وابسته نکنید. به دنبال راه های تعاملی جدید باشید و اشتباه نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
بمب اتمی اگر به درد می خورد شوروی را از فروپاشی نگه می داشت.آمریکا در ایران عملیات نظامی انجام داد(در طبس).هواپیمای مسافربری ایران را زد.در عراق و افغانستان و سوریه و ویتنام و...عملیات نظامی انجام داد. اگر بمب اتمی به درد می خورد ، از آن کشورها بیرون انداخته نمی شد.هزاران نظامی آمریکایی قبل از انقلاب در ایران بودند ؛ همه را بیرون کردیم.یا شوروی را وقتی از افغانستان بیرون کردند مگر بمب اتمی نداشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
بدبخت! همین بمب اتمی است که الان روسیه را در برابر غعرب نگه داشته! اگر کلاهگ هسته ای نداشت جرئت نداشت به اوکراین چپ نگاه ککنه! الان ناتو هم جرات درگیری با روسیه را ندارد به خاطر همین بمبهای اتمی!
Iran (Islamic Republic of)
واقع بین
۱۶:۱۳ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
روسیه تا حالا کجا بوده ... بعد از ۴۰ سال خیر خواه ملت ایران شده ؟؟؟؟؟؟؟؟ ما رو چی فرض کردین؟؟؟؟؟؟؟ .در تمامی بزنگاه های سیاسی و اقتصادی روسیه ایران رو وجه المصالحه قرار داده و به راحتی پشت ایران رو خالی کرده و متاسفانه خائنان داخلی هم لاپوشانی کردن ...
بدونید مدیون قطره قطره خون شهدا هستید و اون دنیا حساب کتاب هست ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
روسیه از حق وتو خودش در شورای امنیت سازمان ملل به نفع ایران استفاده کرده. اما غرب 40 ساله که ایران را دارن تحریم می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
واقعا حرفت درست و منطقی بود..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
ایران به هیچ کشوری وابسته نیست .چرا اراجیف می‌بافی ..قرارداد همکاری دوطرفه .تحریمها باید بی‌اثر شود یا نه؟
نیاز به همکاری با چند کشور داریم .آمریکا دشمن اول و آخر مسلمانان است و دشمن روسیه و چین،
Iran (Islamic Republic of)
kourosh
۱۸:۰۵ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
امریکا صدام رو به جون ایران انداخت
امریکا کودتا کرد مصدق سرنگون کرد
امریکا ایران رو تحریم گرد
امریکا گروه های تروریسی مثل منافقین رو حمایت مالی و تجهیزاتی کرد
امریکا 50 تن گاز خردل داد به صدام ریختن رو سر زن و بچه ایرانی
امریکا دانشمندان ایرانی رو در کشورهای دیگه می دزده و می بره امریکا زندانی میکنه
امریکا نفت کش های ما رو مصادره میکنه
امریکا دائم هواپیمای جاسوسی میفرسته با لای مرز هیا ایران
....
خائن تویی که میترسی با تجارت با روسیه و چین قدرت دلار در سرتاسر دنیا کاهش پیدا کنه دیگه جیره تو از امریکا نتونی بگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
بوده عزیز،شما ندیدی،من نمیدونم اینهمه مخالفت چیه دارین با این کشور؟خیلی خوب میشه با آمریکا و اروپا اینچنین باشید ک همین الانم داره نابود میکنه ایرانو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
این را بدان روسیه عددی نیست.اینقدر در ذهنت بزرگش نکن.آمریکا بزرگترین قدرت تاریخ بشر است.آنها را بیرون انداختیم(هزاران نظامی آمریکایی قبل از انقلاب در ایران بودند).شوروی اگر قدرت داشت جمهوری هایش را از دست نمی داد و از هم نمیپپاشید.روسیه هم اگر پایش را کج بگذارد چند موشک که بخورد مانند شوروی به چند قسمت نامساوی تقسیم میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
روسیه اول همسایه ماست دوما قدرت بزرگ اقتصادی نظامی و علمی و انرژی جهان رو داراست سوما باید مطابق نظم نوین پیش بریم یا به رشد واقعی دست یابیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
روسیه یا هر ملت دیگه ای مگر باید جواب گوی ملت دیگه باشن. هیچ کشوری خلاف منافعش رفتار نمیکنه . منافع ایران مال ایرانه بعضی کشورا همراستای منافع ما هستن با هاشون کار میکنیم بعضیا خلافشن باهاش دشمنی این حرف ها که میگید یعنی چی ؟!؟!؟!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه شمس
۱۸:۵۹ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
اگه روسیه راست میگه چرا بانکهاش با ایران کار نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
جواب دوستانی رو بدم که میگن امریکا امریکا قبول دولت امریکا مزخرف ولی زمان جنگ رو کسانی که بودند فراموش نکردن ،موشک روسی و جنگنده های روسی بودن که هموطنان ما رو به خاک وخون کشیدن پس هیچ کشوری محض رضای خدا دلش به حال ایران نخواهد سوخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
ناشناس1820آمریکا هیچ عددی نیست،فعلا ک چنان ذلیل شده و چند روز دیگ یا باید جنگ با کشورهای دیگ کنن یا ب غلط کردن بیوفتن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
این سفر در زمان حاضر اشتباه و به ضرر کشور و ملت بود! روس‌ها بارها بر علیه منافع ما اقدام کرده اند و در حال حاضر نیز برای نجات اقتصاد خود ما را گروگان گرفته اند. باید از وضعیت موجود و فرصت های احتمالی برای صدور گاز به اروپا استفاده کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
حرف دل خیلی هارو گفتی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
برو بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
این حرف یه عده کوچکه که مبنای دقیق تحقیقی نسبت به مسائل روز ندارند، یه چیزه به ذهنشان خطور میکنه بعد میگن، شما مسائل روز رو بشناس بعد نظر بده، روسیه الان طرف ایرانه باید استفاده کرد از فضای ایجاد شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
آفرین بر پوتین.
آفرین بر ارتش روسیه.
آفرین بر مادر پوتین که چنین پسری تربیت کرد.
بکوبید که خوب می کوبید و انشاءالله بعد از اوکراین نوبت فرانسه، انگلیس و ...... خواهد بود.
مردم اروپا و آمریکا با تظاهراتی که ایجاد کردند از سران و مسئولان کشورشان خواسته اند که در جنگ روسیه و اوکراین هیچگونه دخالتی نداشته باشند و بی طرفی خودشان را اعلام کنند تا به سرنوشت اوکراین دچار نشوند.
قیمت مواد غذایی و سوخت در کشورهای اروپایی و آمریکا بشدت افزایش پیدا کرده و زندگی مردم اون کشورها را مختل کرده.
اینجاست که آمریکا و اروپا برای حذف تحریم‌ها و خرید نفت از ایران لحظه شماری می کنند‌ .!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
حتما قرصهاتو سر موقع بخور .هیجان زده شدن بیش از حد خطرناکه برات .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
متوهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
احیانا از نوادگان استالین نیستین؟ :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
دقیقا" حرف دل حدود ۸۰ میلیون ایرانی فهیم را زدید.
آفرین بر پوتین .
شیر مادرت حلالت باد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
خود پوتین فهمیده چه اشتباه بزرگی کرده داره اقتصاد کشورشو نابود میکنه...هیچی هم گیرش نمیاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
درود برتو امیدوارم عده ای که سرشان در اخور شبکه های ضد ایرانی است از ضدیت با منافع ملی دست بردارند و اینقدر نوکر بی جیره و مواجب غرب نباشند
Iran (Islamic Republic of)
Bm1
۱۷:۱۹ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
درود بر پوتین نترس... آمریکا و ناتو ترسو هستند، و روسیه این رل به خوبی می‌داند
روسها کالاهای اروپا و آمریکا را دیگر مصرف نمی‌کنند ...کاش ملت ایران فریب نمیخوردندو کالای اروپا را مصرف نمیکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
بخدا آمریکا جرات تحریم روسیه رو نداره،من خودم با دوستم که ساکن مسکو هست دیروز در ارتباط بودم دیشب،مگ نگفتن که مسدود شده اینستاگرام روسیه برای کل کشور؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
داداش فعلا که مثل صدام توی گل گیر کرده !قرار بود تا الان کل اوکراین رو تصرف کنه ولی بد گول خورد نقشه امریکا برای به دام انداختن پوتین خوب پیش رفت و پوتین تا گردن توی گل رفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
جواب دوستمون که گفتن قراره اینستاگرام و واتساپ فیلتر بشه و نشده!دوست عزیز یک سرچ ساده کن و با سند و مدرک صحبت کن ،در ضمن اگر دوست شما مسکو هست از نزدیکان من اونجاست و قراره تا یک هفته دیگه فیلتر بشه و برنامه جایگزین دارند انتخاب می کنند و درضمن روبل روسیه ۷۰درصد کاهش قیمت جهانی داشته و رتبه یک تحریم جهانی رو به خودش اختصاص داده ،چه شرق و چه غرب دلش به حال من وتو نمی سوزه مطمعن باش
آخرین اخبار