رئیس قوه قضاییه وارد سیستان و بلوچستان شد/ محسنی اژه ای:گام های بلندی برای حل مشکلات مردم برداشته شده است

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه برای سفری یک روزه به سیستان و بلوچستان، وارد فرودگاه بین‌المللی زاهدان شد.

 دیدار با اقشار مختلف مردمی و روحانیون شیعه و سنی سیستان و بلوچستان، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری این استان، حضور در شورای اداری و بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع مشکلات دستگاه قضایی از مهمترین برنامه‌های سفر رئیس  قوه قضاییه به استان پهناور سیستان و بلوچستان است.

سایر مسئولان عالی قضایی که در سفر به سیستان و بلوچستان رییس قوه قضاییه را همراهی می‌کنند، هر کدام به نقاط مختلف این استان پهناور خواهند رفت.  

رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به زاهدان هدف از سفر خود را حل مشکلات و چالش های حوزه قضا عنوان کرد و گفت: گام های بلندی برای حل مشکلات مردم برداشته شده است.

رئیس قوه قضائیه از مردم سیستان و بلوچستان به عنوان مردمانی متدین و آراسته به ارزش‌های دینی یاد کرد و گفت: این سرزمین با سابقه‌ای کهن و مردمانی پر تلاش سزاوار برخی مشکلات نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای می گوید: مشکلات موجود در حوزه دستگاه قضا در استان شناسایی و مورد بررسی قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم گام‌های خوبی در جهت حل آنها برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار