امکانات گردشگری خوزستان برای بازدید مسافران نوروزی آماده است

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری خوزستان گفت: زیر ساخت‌ها و امکانات گردشگری استان برای بازدید و اقامت گردشگران و مسافران نوروزی آماده شده است.

سیدحکمت موسوی گفت: ۷۰ هتل و مهمانپذیر با ظرفیت بیش از ۶ هزار نفر همچنین هفتاد خانه مسافر در دزفول و شوشتر برای اسکان مسافران نوروزی در خوزستان آماده شده است.

به گفته او تمام زیر ساخت‌های گردشگری و مناطق گردشگری استان خوزستان از چندی پیش برای میزبانی مسافران نوروزی آماده سازی شده ضمن اینکه یادمان‌های دفاع مقدس نیز در استان خوزستان آماده بازدید راهیان نور می‌باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان می گوید: موزه ها، تفرج گاه‌ها و فضا‌های گردشگری نیز برای نوروز ۱۴۰۱ در خوزستان آماده شده ضمن اینکه در همه شهر‌های خوزستان کمیته‌های استقبال از نوروز فعال شده و امکانات لازم برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی را آماده کرده اند.

 ۲۵ اقامتگاه بوم گردی نیز همچنین موزه‌ها و آثار باستانی در شهر‌های مختلف خوزستان برای بازدید مسافران نوروزی آماده شده است و علاوه بر ظرفیت هتل‌ها، مهمان پذیر و خانه مسافر‌های خوزستان پیش بینی ظرفیت اسکان اضطراری و برپایی چادر نیز دیده شده ضمن اینکه تعدادی واحد آموزشی نیز برای اسکان مسافران نوروزی درنظر گرفته شده.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.