۲۱۲۳ کلاس درس در کرمان، آماده پذیرایی از مسافران نوروزی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۲ هزار و ۱۲۳ کلاس درس در ۲۳۹ مدرسه استان کرمان، آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.

رضا رضایی در آیین آغاز به کار رسمی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در هنرستان نمونه دولتی کارآفرینی شهید مدرس آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان گفت: بهار مظهر نوآوری است، خداوند در دو موقعیت از سال، زمین را میزان می‌کند، اعتدال بهاری و پاییزی که طول شب و روز به میزان مساوی تقسیم می‌شود، بهار فصل جنب و جوش و تکاپو  است و ما هم باید این حرکت و پویایی را از موجودات بیاموزیم.

به گفته او ۱۷ پایگاه ستاد اسکان نوروزی در استان کرمان فعال شده و ۲ هزار و ۱۲۳ کلاس درس در ۲۳۹ مدرسه استان کرمان با همکاری ۸۵۰ نفر عوامل اجرایی آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان می گوید: ۸۳۷ کلاس به صورت ویژه، ۸۳۷ کلاس  در نوع الف و هزار و ۲۲۹ کلاس در نوع ب و ج درنظر گرفته شده که آماده بهره برداری هستند و از دیشب ۴۱۸ نفر در استان پذیرش شده اند.

ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در هنرستان کارآفرینی نمونه دولتی مدرس ناحیه ۲ کرمان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان، مدیران آموزش و پرورش نواحی یک و دو، روسای ادارات آموزش و پرورش استثنایی و اطلاع رسانی و غیره آغاز به کار کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار