استاندار خراسان رضوی:

جذب کامل بودجه امسال شرط اختصاص اعتبارات جدید است

استاندار خراسان رضوی گفت: اعتبارات جدید از محل بودجه سال ۱۴۰۱ فقط در صورتی اختصاص می‌یابد که دستگاه‌های اجرایی اعتبارات امسال خود را به طور کامل جذب کرده باشند.

یعقوبعلی نظری گفت: نحوه جذب اعتبارات توسط دستگاه‌های اجرایی تا ریال آخر آن نظارت خواهد شد و تا زمانی که این جذب به طور کامل انجام نشود، اعتبارات جدید به آن‌ها اختصاص نخواهد یافت.

او گفت: هر موضوعی که نیاز به مصوبه این شورا دارد، باید قبل از آن کاملا کارشناسی و چکش‌کاری کامل روی آن انجام شود و فقط برای تایید نهایی در این شورا مطرح شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در خصوص جذب بودجه سال آینده استان برای پروژه‌های اولویت دار برنامه ریزی شود و زمان بندی لازم برای تحقق به موقع آن انجام گیرد.

نظری گفت: در وهله نخست باید تلاش کرد امور جاری در خراسان رضوی به نحو احسنت انجام گیرد تا شاهد التهاب در جامعه نباشیم، پاسخگویی‌های دستگاه‌های اجرایی به مردم در مباحث مختلفی مانند بازار، تامین امنیت و کرونا، به صورت روان و آسان انجام گیرد.

او گفت: باید تلاش کرد جریان اقتصادی خراسان رضوی را از حالت فعلی به حالت جهشی درآورد، همه رویکرد‌ها و اهداف در آن مشخص باشد و در سال آینده مرحله به مرحله از اهداف محقق شود و اصلاحات لازم حین حرکت انجام گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار