فرماندار ویژه ملایر:

جهش شتابان تولید و صنعت ملایر نیازمند مشارکت فعالان اقتصادی

فرماندار ملایر گفت: جهش شتابان تولید و صنعت ملایر نیازمند مشارکت فعالان اقتصادی است.

سلمان اسماعیلی گفت: اگر بخواهیم تولید را در این شهرستان گسترش و جهش شتابان صنعت را شاهد باشیم، این امر جز با مشارکت فعالان اقتصادی و صنعتگران محقق نمی‌شود.

او  در جمع فعالان اقتصادی و صنعتگران شهرستان ملایر گفت: بنا داریم با حضور و مشارکت فعالان اقتصادی این شهرستان از طراحی تا ایده‌پردازی و اجرا، یک نظام فکری مشترک مسائل ملایر را کشف کنیم.

فرماندار ملایر گفت: با مشارکت نخبگان، فعالان اقتصادی و دانشگاهیان، باید یک نظام حل و کشف مساله داشته باشیم.

اسماعیلی گفت: امروز تمامی مشکلات فرهنگی و اجتماعی ریشه اقتصادی دارد و باید برای رفع آن تلاش کنیم.

به گفته او با مشارکت صنعتگران و فعالان اقتصادی باید به یک سند تحول و نقشه راه برسیم.

فرماندار ملایر گفت: شهرستان ملایر در حوزه‌های مختلفی همچون صنعت، کشاورزی، بهداشت و درمان، گردشگری و موقعیت جغرافیایی مملو از نعمت و استعداد است و فرهنگ بالای مردم، فرهنگ خوب کار، سهم بالای این شهرستان از اقتصاد و تولید استان و فعالیت صنعتگران خوب، محرک این رشد و توسعه است.

به گفته  اسماعیلی، هر کاری که بتوانیم در راستای رفع موانع، گسترش تولید و پشتیبانی از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان انجام دهیم، دریغ نخواهیم کرد که این وظیفه ذاتی و رسالت تاریخی ما است.

او گفت: با تمام توان از سرمایه‌گذاری و تولید حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

فرماندار ملایر گفت: بدون شک با تکیه بر کار‌های عادی و روزمره نمی‌توان تحول ایجاد کرد و باید در این حوزه حرکت جهشی و شتابان را دنبال کنیم.

اسماعیلی گفت: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب، وظیفه دولت در حوزه اقتصاد، مدیریت، نظارت، هدایت و پشتیبانی است که در این رابطه دولت سیزدهم اقدامات اثرگذاری را انجام داده است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.