برگزاری تور‌های رایگان قمگردی ویژه مددجویان بهزیستی

مدیرگردشگری وامورزائرین سازمان فرهنگی شهرداری قم از برگزاری تور‌های رایگان قمگردی ویژه مددجویان بهزیستی در نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

مدیرگردشگری وامورزائرین سازمان فرهنگی شهرداری قم با اشاره به  مشارکت بخش خصوصی در اجرای تورهای قم‌گردی گفت: تور‌های متنوع قم‌گردی نوروز ۱۴۰۱ با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان و با بهره‌مندی از ظرفیت آژانس‌های مسافرتی و سمن‌های گردشگری برگزار می‌شود.

او گفت:تور‌های رایگان قمگردی در نوروز ۱۴۰۱ برای مددجویان بهزیستی( معلولان جسمی وذهنی)،سالمندان و  بیماران خاص رایگان برگزار می شود.

به گفته نادری تور‌های قم‌گردی شامل طبیعت‌گردی، بازدید از مراکز تفریحی و تاریخی، موزه‌ها و خانه موزه‌ها؛ کویرنوردی، گشت و گذار در تالاب‌ها، دریاچه نمک و کاروانسرا‌های تاریخی است.

مدیرگردشگری وامورزائرین سازمان فرهنگی شهرداری قم گفت:علاوه بر سامانه ۱۳۷ شهرداری سامانه تور‌ های گشت و تور مارکت  برای نام‌نویسی در تور‌های قم‌گردی اختصاص یافته است.

او می گوید:در این سامانه ها  امکان دسترسی سریع، ایمن و ارزان به تمام جاذبه‌های گردشگری فراهم شده‌است تا مسافران با صرف زمان اندکی برای ثبت نام و تعیین مقصد، سفری به جاذبه گردشگری مورد درخواست خود داشته باشند.

برچسب ها: گردشگری قم ، نوروز 1401
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار