راه‌اندازی پست ثابت و سیار جمعبت هلال احمر در یزد

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: ۹ پست ثابت و سیار خدمات بشر دوستانه نوروزی جوانان هلال احمر در استان راه‌اندازی شد.

محسن حرازیزاده  گفت: بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشر دوستانه نوروزی جمعیت هلال احمر استان یزد تحت عنوان « جوانان هلال، سفیران ایمنی سلامت و نشاط اجتماعی » در حال برگزاری است.

او می گوید: این طرح با هدف افزایش روحیه امید، نشاط اجتماعی و تأمین سفری سالم و ایمن از ۲۵ اسفندماه سال جاری تا ۱۵ فروردین سال آینده در استان اجرا می‌شود.

به گفته حرازیزاده در   اجرای این طرح ۶ پست ثابت و سه اکیپ سیار در مقاصد گردشگری، نقاط منتهی به مقاصد سفر، پایانه‌های مسافربری و ورودی شهر‌ها خدمات گوناگون ارائه می‌دهند.

او گفت: ۷۲۰ نفر روز به صورت ۱۲ ساعته در این پست‌ها و اکیپ‌ها زمینه آرامش مسافران نوروزی را فراهم می‌کنند.

حرازی تأمین سفری سالم وایمن، نهادینه سازی حس مسئولیت پذیری اجتماعی، ارتقاء ایمنی، سلامت همنوعان و هموطنان در سفر‌های نوروزی و تأمین نشاط جمعی را از مهم‌ترین اهداف این طرح برشمرد و گفت: در این طرح خدمات فرهنگی، آموزشی و مهارتی و زیست محیطی درفضای جذاب به مسافران نوروزی ارائه می‌شود.

حرازیزاده گفت: در اجرای پویش ملی بهرفت ( بهبود رفتار‌های ترافیکی ) از ظرفیت افراد شاخص و مطرح جامعه و ارتباط چهره به چهره با رانندگان برای  پیوستن به پویش و تعهد به اجرای مفاد آن در طول سفر استفاده می‌شود.

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: مراقبت از کودکان، رعایت سرعت و سبقت، توقف در حین استفاده از تلفن همراه، توقف در حین خستگی و خواب آلودگی، حفظ فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در طول سفر از محور‌های اصلی این پویش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.