گروه‌های جهادی کمک حال پلیس راه استان قزوین

برای اولین بار در کشور، گروه‌های جهادی استان قزوین به کمک پلیس راه آمدند.

استاندار قزوین در مانور همیاران جهادی پلیس راه گفت: علاوه بر آمادگی لازم دستگاه‌های مرتبط با حوزه سفر و پلیس راه در استان، امسال یک ابتکار جدید عملیاتی خواهد شد و همیاران جهادی پلیس برای کنترل راه‌های مواصلاتی به صورت مداوم، و شناسنامه دار و با نشان‌های مشخص از امروز وارد عرصه خدمت رسانی می‌شوند.

اعلایی اضافه کرد: مجموعه مدیریتی استان تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا امسال حوادث جاده‌ای کاهش یابد، البته تحقق این مهم علاوه بر تلاش مدیران، نیازمند توجه و همراهی مردم است که امیدواریم به بهترین شکل ممکن محقق شود.

اعلایی اظهار داشت: متاسفانه تعداد نقاط حادثه خیز استان زیاد است و برنامه ریزی شده تا در یک بازه زمانی میان مدت این نقاط رفع خطر شود.

فرمانده انتظامی استان هم گفت: روزانه ۶۰ اکیپ از همیاران جهادی پلیس در مناطق پرتردد و حادثه خیز قزوین حضور دارند

سردار ابراهیمی گفت: طرح همیاران جهادی پلیس برای اولین بار در استان قزوین رقم خورده است و در همین راستا روزانه ۶۰ خودرو با استفاده از نیرو‌های برون سازمانی و با تجهیزات پلیسی در مناطق پرتردد و حادثه خیز استان حضور خواهند داشت تا به کاهش تلفات جاده‌ای منجر شود.

او افزود: باتوجه به اینکه قزوین از استان‌های پرتردد است، تحقق این امر نیازمند کمک همه دستگاه های دولتی استان بود و از ظرفیت‌های برون سازمانی هم استفاده شده است.

به گفته فرمانده انتظامی استان ،طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ماه آغاز شده است و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

سردار ابراهیمی اضافه کرد: از آغاز طرح تا کنون ترددها در استان حدود ۵۰ درصد افزایش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار