ضرورت تعیین تکلیف وانت بار‌های میوه فروش در شهداد

سرپرست شهرداری شهداد گفت: بزودی با دستور قضایی مشکل وانت بار‌های میوه فروش رسیدگی و برطرف خواهد شد.

وانت بار‌های میوه فروش چند ماهی است در سطح شهر در حال فعالیت هستند که باعث بروز ایجاد ترافیک و مشکلات ونارضایتی مغازه داران شده است.

میوه فروشان این منطقه ضمن ابراز ناراضایتی از این موضوع می‌گویند: تاکنون چندین مرتبه برای رسیدگی به این موضوع به سراغ مسئولین مربوطه رفتیم تایک مکان مناسب در اختیار آن‌ها قرار دهند و درآن مکان به فروش بپردازند، اما چند ماه می‌گذرد وآن‌ها همچنان در سطح شهر ونزدیک مغازه داران میوه فروش در حال فعالیت هستند؛ آن هاعلاوه براینکه هیچ مالیاتی پرداخت نمی‌کنند باعث ایجاد ترافیک در سطح شهر نیز شده اند.

اما ناراضایتی رانندگان آژانس نیز کمتر از مغازه داران نبود رانندگان از ایجاد ترافیک وشلوغی درمحل کار خود که امکان بروز تصادفات در سطح شهر شود نیز گلایه‌مند بودند.

اما این در حالی است که مدیریت وسامان دهی به وانت بار‌ها در سطح شهر برعهده‌ی شهرداری است.

برای پیگیری این موضوع با رجبی سرپرست شهرداری شهداد تماس گرفتم؛ اومی گوید: برای رسیدگی به این مسئله یک جلسه با اعضای شورا برگزار شد ویک مکان (بلوار شورا) را به صورت موقت برای استقرار مشاغل شهری (دست فروش ها) مشخص کردیم تا در آنجا اسکان پیداکنند و از ایجاد ترافیک وبروز تصادفات جلوگیری شود.

او در پاسخ به این سوال که چرا همچنان در سطح شهر فعالیت می‌کنند گفت: ما واحد اجرایی نداریم و نیرو‌های شهرداری تاکنون چند مرتبه به آن‌ها تذکر داده اند و در نتیجه باید با همکاری وهماهنگی نیروی انتظامی این کار صورت گیرد تا وانت بار هارا به سمت محل مشخص شده هدایت کنند.

او می‌گوید: باکلانتری نیز هماهنگ کردیم تا به آن‌ها تذکر دهند، اما متاسفانه کلانتری کمی دراین زمینه کوتاهی می‌کند.

رجبی گفت:بزودی با دستور قضایی این مشکل را رسیدگی وبرطرف خواهیم کرد و کلانتری موظف است از اسکان آن‌ها درسطح شهر جلوگیری کند.

برچسب ها: شهرداری ، دست فروشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۰۱ فروردين ۱۴۰۱
جالبه که
چند ماه که در شهداد دارن این کار انجام میدن ولی مسئولین ما پیگیر نیستن://
آخرین اخبار