مظفری:

شیراز با ۷ میلیون گل آماده استقبال از میهمانان نوروزی است

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز گفت: در آستانه سال جدید، ۷ میلیون نشا و گل فصلی در میادین، بلوار‌ها و بوستان‌ها به منظور زیباتر شدن سیمای بهاری شهر شیراز کاشته شد.

روح‌الله مظفری گفت: با توجه به رویکرد‌های مدیریت شهری در تلطیف و ایجاد نشاط در فضا‌های شهری به مناسبت فرا رسیدن سال نو و استقبال از میهمانان نوروزی، اجرای گل کاری‌های گسترده و نصب المان‌های زیبای نوروزی در دستور کار قرار گرفت.

او به اجرای۳ طرح فرش با بیش از ۶۵۰۰ گلدان گل در صحن مطهر حرمین شاهچراغ، آستانه و علی ابن حمزه (ع) اشاره و گفت: در محوطه باغ‌های جهان نما، دلگشا و گلها، آرامگاه سعدی و پارک شهروند فرش گل به شکل شکیل‌تر و متنوع‌تر از سالیان قبل اجرا شده است.

مظفری با اعلام اینکه در راستای خدمات رسانی بهتر به شهروندان و میهمانان نوروزی در بسیاری از بوستان‌ها و معابر مبلمان‌های جدید نصب شده، از جانمایی و نصب المان‌های نوروزی و گلدان‌های جدید در اماکن گردشگری و توریستی خبر داد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز همچنین یکی دیگر از راهکار‌های سازمان برای ایجاد شور و نشاط را اجرای نقاشی دیواری و دیوار نگاری در معابر پر تردد دانست و گفت: برخی از این پروژه‌ها در خیابان ملاصدرا، تقاطع رسول اعظم، میدان جام جم و پایانه مسافربری میدان، ولی عصر اجرا شده است.

به گفته مظفری، پل‌های عابر پیاده و سازه‌های تبلیغاتی از مهم‌ترین دارایی‌های شهری برای ایجاد درآمد پایدار است که به منظور زیباتر شدن و ساماندهی، با اولویت بندی عملیات نقاشی و رنگ آمیزی آن‌ها در حال اجرا است.

او گفت: از دیگر اقدامات سازمان بهره برداری از سه پروژه نورپردازی در تقاطع‌های شهید رودکی، المان ورودی جنوب غرب و دکتر خدا دوست با هدف زیبا سازی و ارتقا جلوه شهر در شب ازدیگر اقدامات سازمان در طرح به پیشواز بهار است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز این اقدامات را تلاشی برای ارتقاء جلوه بصری شهر شیراز و بالا بردن سطح رضایت مندی شهروندان و مسافران نوروزی دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار