فعالیت بیش از ۲۹۰ شرکت دانش بنیان در خوزستان

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: در مجموعه پارک علم و فناوری بیش از ۲۹۰ شرکت در زمینه‌های مختلف نفت، گاز، پتروشیمی، الکترونیک، کشاورزی  و... فعال هستند.

محمد راضی  جلالی گفت: یکی از نقاط قوت  کشور ما شرکت‌های دانش بنیان هستند.

او می‌گوید: در سال‌هایی که شاهد تحریم‌های بسیار سنگینی بودیم یکی از ارکان مهمی که اقتصاد ما را سر پا نگه داشت اتکای کشور به شرکت‌های دانش بنیان بود.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان گفت:  مقام  معظم رهبری با نگاه تیزبینانه و دقیق خود در ارتباط با تولید نقش شرکت‌های دانش بنیان و فناوری را پررنگ‌تر دیده  و به عبارتی  برای  عبور از  چالش‌های مختلف اقتصادی،   توسعه و حل مشکلات مختلف کشور با اتکای به شرکت‌های دانش بنیان می‌توان قدم بسیار بزرگی را برداشت  که قطعا  زمینه صادرات، اشتغالزایی و رقابت را با تولیدات شرکت‌های خارجی فراهم خواهد کرد.

به گفته این مقام مسئول،  با راه اندازی شورای عالی فناوری و نوآوری در خوزستان توسعه فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در جهت افزایش اشتغال میسر و زمینه صادرات نیز با توجه به ظرفیت‌های کشور فراهم می‌شود.  

استاندار خوزستان چندی پیش در مصاحبه ای گفته بود تولیدات مبتنی بر شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار کشور و دولت است و قطعا در خوزستان نیز همین مسیر را دنبال می‌کنیم که بتوانیم شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ ها را مورد حمایت قرار دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.