در تعطیلات نوروز صورت می‌گیرد

برخورد پلیس با رانندگان خاطی و حادثه ساز

در ایام عید نوروز پلیس با حضور در معابر شهری و جاده ها، سفری ایمن را برای مسافران فراهم کرده و با رانندگان خاطی برخورد می‌کند.

تعطیلات نوروزی فرصتی مناسب است تا خانواده‌ها به دل جاده بزنند و به نقاطی که مدنظر دارند سفر کنند.

در این میان رانندگانی هستند که با بی احتیاطی جان خود و سایر مسافران را به خطر می‌اندازند و شیرینی عید و مسافرت را هم به کام خود و هم به کام دیگران تلخ می‌کنند.

اما پلیس در جاده‌ها حضور دارد و به رانندگان بی احتیاط و خاطی هشدار داده که با آن‌ها برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت.

حضور محسوس و نامحسوس پلیس در جاده ها و معابر شهری

سردار فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در ایام عید نوروز مأمورین پلیس در جاده‌ها و معابر شهری حضور دارند و به هدایت ترافیک می‌پردازند.

او گفت: این حضور به دو صورت محسوس و نامحسوس صورت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


سردار فرشید گفت: طبق تأکیدات صورت گرفته، با رانندگان خاطی که تخلفات حادثه ساز داشته باشند برخورد قاطع صورت خواهد گرفت تا سفر‌ها با امنیت صورت گیرد.

طبق آمار‌های منتشره، با افزایش حجم تردد‌ها در جاده‌های استان تصادفات منجر به فوت و جرح نیز افزایش پیدا کرده است.

تخطی از سرعت مطمئنه، عاملی برای افزایش تصادفات

سرهنگ عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: یکی از مهمترین عوامل تصادفات که به مرگ و جرح منجر می‌شود، تخطی از سرعت مطمئنه است.

او گفت: در تعطیلات نوروزی پارسال ۲ نفر در معابر شهری استان جان خود را بر اثر حوادث رانندگی از دست داده اند.

سرهنگ عباسی گفت: با گذشت تنها یک روز از سال جدید، یک مورد فوت ناشی از حوادث رانندگی در سطح شهر‌های خراسان جنوبی به ثبت رسیده است.

با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌توان از بسیاری از حوادث جلوگیری کرد تا در عید نوروز شاهد کمترین تلفات جاده‌ای باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.