بیش از ۵۰۰ هزار مسافر در خراسان جنوبی اقامت کرده اند

از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون، بیش از ۵۰۰ هزار مسافر در خراسان جنوبی اقامت کرده اند

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: در ۷ روز گذشته، ۵۰۰ هزار و ۱۰۴ مسافر نوروزی در خراسان جنوبی اقامت کرده اند و این مسافران در اقامتگاه‌های سنتی، مجتمع‌های آب‌درمانی، مهمانپذیرها، هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، مدارس و اقامتگاه‌های موقت اسکان یافته اند.

او گفت: ۲۴۵ اتاق هتل با ۵۷۴ تخت، ۲۳۴ اتاق مهمان‌پذیر با ۶۴۰ تخت، اقامتگاه‌های بوم‌گردی با ظرفیت هزار و ۵۰۰ نفر، کمپ‌های موقت شهرداری‌ها با ۱۰۳ هزار و ۱۶۵ نفر ظرفیت و مدارس با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار و ۵۹۰ نفر، پذیرای مسافران نوروزی در خراسان جنوبی هستند.

عباس زاده با بیان اینکه ۵۰ بازارچه عرضه صنایع‌دستی با ۳۰۰ غرفه امسال در خراسان جنوبی بر پا شده است گفت: ۴۷ پایگاه انتظامی، ۳۴ پایگاه امداد و نجات در جاده‌ها، ۴۰ پایگاه اورژانس، ۱۷ پایگاه امداد خودرو، ۱۲ قاضی کشیک، ۱۱ شورای حل اختلاف، ۱۵ داروخانه شبانه‌روزی و ۴۴ شرکت ارائه خدمات بیمه‌ای، در نوروز به مسافران نوروزی خراسان جنوبی خدمات ارائه می‌دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بازگشت سفر‌ها به دلیل همزمان شدن با آغاز ماه مبارک رمضان به صورت حجمی خواهد بود از مسئولان خواست شرایط لازم برای سفری آرام و بدون حادثه در جاده ها را برای مردم فراهم کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.