وزارت خارجه سوریه:

هیچ پیامی از جانب تل آویو به دمشق ارسال نشده است

معاون وریر خارجه سوریه اعلام کرد در سفر اخیر بشار اسد به امارات، هیچ پیامی از جانب رژیم صهیونیستی منتقل نشده است.

بشار جعفری معاون وزیر خارجه سوریه در اظهاراتی اعلام کرد که هیچ گونه پیامی از طریق امارات از جانب رژیم صهیونیستی به دمشق منتقل نشده است.

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، بشار جعفری گفت: هیچ پیامی از جانب اسرائیل به دمشق از  طریق امارات در سفر اخیر بشار اسد، رئیس جمهور سوریه به ابوظبی منتتقل نشده است.

معاون وزیر خارجه سوریه در ادامه افزود: درهای دمشق به روی هیچ تلاش واقعی از جانب کشورهای عربی بسته نیست و هرکس می خواهد که با دمشق رابطه داشته باشد، باید بداند که وظایف مشخصی را باید انجام دهد.

روز جمعه هفته گذشته بشار اسد از زمان آغاز بحران سوریه در سال ۲۰۱۱ تاکنون برای اولین بار به یک کشور عربی یعنی امارات سفر کرد. رئیس جمهور سوریه در این سفر با «محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی و محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس دولت و نخست وزیر دبی دیدار کرد.

او در این سفر اظهار داشت: امارات کشوری است که با توجه به سیاست های متوازنی که در قبال مسائل منطقه دارد، نقش بزرگی را در منطقه ایفا می کند.

امارات ماه دسامبر سال ۲۰۱۸ سفارت خود در دمشق را بازگشایی کرد. این در حالی است که بیشتر کشورهای عربی از زمان آغاز جنگ تروریستی علیه سوریه، روابط خود با دمشق را قطع کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار