نظارت مستمر برای ارتقاء کیفی خدمات به مسافران

مسئول کمیته بازرسی و پاسخگویی به شکایات ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: نظارت و بررسی با هدف ارتقاء کیفی خدمات ستاد خدمات سفر شهر اصفهان انجام می‌شود.

محسن زمانی گفت: یکی از کمیته‌های اصلی و فعال ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان، کمیته بازرسی و پاسخگویی به شکایات است که با شیفت‌بندی انجام شده به صورت شبانه‌روزی، در کمپ فدک و نقاط مختلف شهر، مکان‌های استقرار مسافران و اماکن دیدنی زیر مجموعه شهرداری همچون باغ پرندگان و باغ گل‌ها خدمت‌رسانی و نظارت می‌کند.

کمیته بازرسی و پاسخگویی به شکایات از بدو آغاز فعالیت خود با تشکیل شیفت‌های شبانه‌روزی به‌صورت ثابت و سیار، از اقدامات شهرداری در آماده‌سازی ستاد‌های هدایت بازدید و نکات لازم را به مسئولان ستاد و سایر کمیته‌ها به فوریت اعلام کرده است تا تمام بخش‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی باشند.

به گفته او این کمیته، بازرسی و سرکشی از خدماتی که به مسافران ارائه می‌شود را بر عهده دارد تا اگر تفاوت یا اختلالی در خدمت‌رسانی‌ها، وجود داشته باشد، نقاط ضعف احتمالی را به مسئولان مربوطه در کمیته‌های مختلف منعکس می‌کنند تا اشکالات احتمالی برطرف شود.

وظیفه دیگر کمیته بازرسی و پاسخگویی به شکایات، پاسخگویی به شکایات است، به‌طوری که همکاران ما با حضور در بین مردم یا پس از مراجعه آنها، شکایات، پیشنهادات، انتقادات را دریافت و پیگیری می‌کنند.

زمانی می‌گوید دغدغه تمام مسئولان ستاد خدمات سفر شهر اصفهان ایجاد رضایتمندی در بین مسافران و ارتقاء کیفیت خدمات است که امیدواریم به نحو احسن اتفاق افتد.

مسئول کمیته بازرسی و پاسخگویی به شکایات ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با قدردانی از همکاری تمام دستگاه‌ها برای میزبانی خوب از مسافران نوروزی، گفت: شهرداری نقش محوری در ارائه خدمات به مسافران نوروزی را دارد و تاکنون خدمات خوبی را به آن‌ها ارائه کرده است.

منبع:ایمنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.