کاناوارو جایگزین مانچینی می‌شود

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا نامزد اصلی برای جایگزینی مانچینی در تیم ملی این کشور است.

بر اساس گزارش‌های متعدد در ایتالیا، در صورت کناره گیری روبرتو مانچینی از هدایت تیم ملی فوتبال ایتالیا، فابیو کاناوارو نامزد اصلی جانشینی او است.

قرارداد مانچینی با فدراسیون فوتبال ایتالیا ژوئن ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد، اما حذف ایتالیا از جام جهانی ممکن است این مربی را متقاعد کند که هفته آینده استعفای خود را ارائه دهد.

آتزوری روز سه شنبه دیداری مقابل ترکیه برگزار خواهد کرد و مانچینی احتمالا بعد از بازی تصمیم خود را اعلام خواهد کرد.

گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا (FIGC) گفت که مانچینی را اخراج نخواهد کرد، بنابراین تصمیم گیری درباره آینده او فقط به خود این مربی بستگی دارد.

گازتا دلو اسپورت گزارش می‌دهد که در صورت استعفای مانچینی، فابیو کاناوارو، کاپیتان ایتالیا در جام جهانی ۲۰۰۶، کاندیدای اصلی برای هدایت این تیم است.

کاناوارو کار مربیگری خود را در چین آغاز کرد، اما در سپتامبر گذشته قرارداد خود را با باشگاه گوانگژو فسخ کرد. او اکنون به اروپا بازگشته است و در چند ماه گذشته با اورتون، واتفورد و اتحادیه فوتبال لهستان مذاکره کرده است.

این روزنامه گزارش می‌دهد که مارچلو لیپی سرمربی سابق ایتالیا نیز ممکن است به عنوان مدیر فنی تیم به کاناوارو بپیوندد.

خبرنگار سابق اسکای اسپورت ایتالیا، الساندرو آلسیاتو، نویسنده زندگی نامه برخی از بزرگان ایتالیا مانند کارلو آنچلوتی و آندره آ پیرلو، نیز در توییتر خود گفت که مدافع سابق ایتالیا ممکن است سرمربی جدید تیم ملی باشد.

این در حالی است که وقتی از مانچینی درباره آینده سوال شد او گفت:"باید ببینیم چه می شود. فکر می‌کنم در حال حاضر همه ناامیدتر از آن هستند که در مورد آینده صحبت کنند. برای صحبت در مورد آینده خیلی زود است.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار