واکنش رئال مادرید به تلاش بارسلونا برای جذب امباپه

تیم فوتبال رئال مادرید به تلاش بارسلونا برای خرید مهاجم فرانسوی مدنظر این تیم واکنش نشان داد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که نام بارسلونا به عنوان مشتری بالقوه کیلیان امباپه در تابستان مطرح شده است، اما رئال مادرید از این که آبی اناری‌ها بتوانند او را از چنگ این تیم درآورند، نگران نیستند.

باشگاه مادریدی می‌داند که امباپه متعهد به پیوستن به لوس بلانکوس است، ضمن این که سران رئال مادرید حتی معتقدند که پاری سن ژرمن اطلاعات مربوط به علاقه بارسلونا را فاش کرده است. آن‌ها فکر می‌کنند که خبر منتشر شده در روزنامه فرانسوی اکیپ آخرین تلاش PSG برای جلوگیری از خروج امباپه از این باشگاه و ماندن در پاریس است.

بارسلونا و رئال مادرید همیشه به دنبال برآورده کردن نیاز‌های خود هستند، اما همه می‌دانند که لوس بلانکوس تنها تیم اسپانیایی است که به دنبال امباپه بوده است و هر حرکتی از سوی بارسلونا فقط باعث می‌شود که رابطه به ظاهر آرام ۲ تیم تیره شود. هرچند که لاپورتا پس از پیروزی ۴-صفر بارسا در ال کلاسیکو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با انگشت خود عدد ۴ را نشان داد و مقدمات تیرگی روابط را فراهم کرد.

در صورتی که بارسلونا واقعاً به عنوان مشتری احتمالی امباپه ظاهر شود، رئال مادرید از جزئیات اقدام باشگاه کاتالانی و میزان تعهد این بازیکن ۲۳ ساله برای پیوستن به لوس بلانکوس آگاه خواهد شد.

اقدام خطرناک بارسا

سران رئال مادرید و بارسلونا توافق کرده اند که زمانی که آن‌ها در حال مذاکره با هدف خاصی هستند و همچنین در صورتی که بازیکنان دو تیم تنها یک سال از قراردادشان باقی مانده باشد، در کار یکدیگر مداخله نکنند.

اگر بارسلونا این توافق را زیر پا بگذارد و برای جذب امباپه اقدام کند، مسیر خطرناکی را طی خواهد کرد، به خصوص این که هنوز قرارداد گاوی و رونالد آرائوخو را که قراردادشان در سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد، تمدید نکرده است.

رئال مادرید معتقد است که بخش عمده‌ای از مقدمات برای حضور امباپه در لوس بلانکوس آماده و شمارش معکوس آغاز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار