التماس رئیس جمهور اوکراین به ناتو

فقط یک درصد از زرادخانه خود را به ما بدهید

زلنسکی از ناتو خواست تنها یک درصد از زرادخانه خود، به ویژه تانک‌ها و هواپیماهایش را برای مقابله با مسکو در اختیار او قرار دهد.

رئیس جمهور اوکراین در پیامی ویدئویی از اعضای ناتو و کشور‌های غربی خواست برای مقابله این کشور با نیرو‌های روسیه، تانک و تسلیحات فراهم کنند.

او از کشور‌های غربی خواست کمبود تسلیحات سنگین در انبار‌های این کشور را تأمین کنند و از مقامات غربی پرسید دلیل تعلل این است که آیا آن‌ها از مسکو می‌ترسند؟ در صورتی که اوکراین سقوط کند، روسیه قدرتش را در اروپا گسترش خواهد داد.

زلنسکی اذعان کرد: اوکراین با اسلحه و مسلسل که تعداد زیادی از آن را دارد، نمی‌تواند موشک‌های روسیه را منهدم کند. بدون تعداد کافی تانک، دیگر خودرو‌های زرهی و البته هواپیما‌ها امکان شکست محاصره ماریوپل وجود ندارد.

ناتو نه تنها عضویت اوکراین در این سازمان را به تاخیر انداخت بلکه از درخواست رئیس جمهور این کشور برای ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان این کشور حمایت نکرد و آن را به منزله آغاز جنگی فراگیر عنوان کرد.

اوایل این ماه، واشنگتن پیشنهاد لهستان برای انتقال جنگنده‌های «میگ-۲۹» به یک پایگاه آمریکایی در آلمان را رد کرد. قرار بود از این جنگنده‌ها برای تکمیل نیروی هوایی اوکراین استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
دیگه برات چکار کنند که آه و ناله نکنی؟ مگه حمایت رسانه‌ای نکردند؟ مگه تشویقت نکردند؟ مگه بایدن برات دعا نکرد؟ چرا اینقدر نمک نشناس. دیگه کمک بالاتر از اینکه بایدن از مردم آمریکا خواست برات دعا کنند؟ بکشنه دست غربیهای کثیف که نمک نداره
Lithuania
ناشناس
۱۵:۲۵ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
اون زمانی که اوکراین قدرت سوم هسته ای دنیا بود و 30 درصد موشک های اتمی شوروی رو داشت، گول آمریکا و انگلیس رو خورد و خلع سلاح شد، اونها هم قول دادن که از اوکراین در برابر حملات دیگران دفاع کنن.
الانم دارن دفاع می کنن دیگه. دفاع رسانه ای و تحریمی.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۰۶ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
حا آره حتما بهت یک درصد از زرات خانه زردچوبه خانگی هاشون و یک درصد زر ور زیادی خانگی نزن رو بهت می دهند برای کیفیت خانداریت و پخت غذای خانگیت ، زلنسکی تو با خیانتهایی که به مردم جهان کردی در مورد تولید و پخش ویروس کرونا با اون نژادپرستهای مافیایی موذیانت و کشتار مردم روسیه و مردم خودت و همدستیت با ناتوی جنایتکاران و آمریکایهای تروریست جنایتکاران فراعنه برده داران و انگلیسیهای استعمارگران فراعنه برده داران نژادپرستان ملعونین که دشمن بشریتند و حقوق بشر عادلانه خداپسندانه ندارند و از دروغگویان بزرگ روزگار هستند تو دیگه باید بروی پیش بند ببندی توی آشپز خونه زندانهای روسیه بیگاری کنی ضرف بشویی و آشپزی کنی با زوار درفتگیات بسوزی بسازی و خواب یک درصد زراد خانه رو ببینی . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
موقعی که به دستور آمریکا 14000 روس رو قتل عام میکردین باید فکر اینجاهاش رو هم میکردین
-
علی حیدری
۱۴:۱۲ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
باید درس بزرگ به تروریست های اکراینی داد
Lithuania
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
اوکراین تروریسته؟ نمی دونستم!
آخرین اخبار