فرار از مرگ دوچرخه سوار از مقابل اتوبوس + فیلم

پسر بچه دوچرخه سوار با وجود سقوط در مقابل اتوبوس با خوش شانسی محض از مرگ گریخت.

این کودک ۹ ساله دوچرخه سوار که از جنگل مجاور به طرزی ناگهانی وارد جاده شده بود از تصادف مرگبار با اتوبوس جان سالم به در برد. بنا به گزارش نیوز ۱۸، این اتفاق در منطقه کانور واقع در ایالت کرالا هند رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی وقوع حادثه و نجات این کودک را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو یک موتورسوار در حالی که یک اتوبوس در پشت سر وی در حرکت است در حال حرکت در جاده دیده می‌شوند. لحظاتی بعد ناگهان این کودک در حالی که سوار بر دوچرخه است از جنگل مجاور وارد جاده شده و پس از برخورد به انتهای موتورسیکلت به سمت دیگر پرتاب می‌شود. این در حالی است که با وجود پرتاب پسربجه به سمت دیگر جاده، دوچرخه وی در وسط جاده سرنگون می‌شود.


بیشتر بخوانید


بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند در این حادثه این کودک تنها دچار جراحت سطحی شد. این ویدئو اولین بار در توئیتر منتشر شد. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «خدا جان این کودک را نجات داد. یک معجزه رخ داد.» کاربر دیگر نوشت: «احتمالا ترمز دوچرخه این کودک از کار افتاده بود. والدین باید در چنین مواردی پیش از در اختیار قرار دادن دوچرخه ترمز آن را چک کنند.»

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار