ظرفیت اقتصاد اسلامی در قم مورد توجه قرار گیرد

مشاور وزیر اقتصاد در استان قم گفت: هم اکنون بیش از ۱۰۰ تحصیل کرده دکتری اقتصاد اسلامی در استان قم وجود دارند که می‌توان از ظرفیت علمی آن‌ها در دو سطح ملی و استانی استفاده کرد و تصمیمات اقتصادی کاملا منطبق با نگاه دینی و اسلامی انجام بگیرد.

حجت الاسلام سعید فراهانی فرد روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید امور اقتصاد و دارایی استان قم، با تاکید بر ضرورت استفاده از اقتصاد اسلامی در بدنه مدیریت استان،گفت: تعداد زیادی از فارغ التحصیلان دانشگاهی قم آشنایی قابل قبولی در خصوص اقتصاد اسلامی در مباحث مربوط به بیمه، بازار بورس، بانک، مالیات، گمرک و ... دارند که لازم است از توان علمی این افراد در بدنه مدیریت و تصمیم گیری محلی و ملی استفاده درستی شود.

مشاور وزیر اقتصاد در استان قم با اشاره به رویکرد اقتصادی مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال،گفت: در رابطه با تحقق شعار سال امور اقتصاد و دارایی و زیرمجموعه‌های آن نقش بسیار مهمی دارند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۱ را سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری کردند.

مشاور وزیر اقتصاد در استان قم گفت: دانشگاه قم بعنوان یکی از دانشگاه‌های مادر کشور توانایی و ظرفیت بالایی در تدوین پایان نامه‌های دانشگاهی با هدف بررسی و ارائه راهکار جهت حل بخشی از مشکلات و چالش‌های اقتصادی کشور دارد.

در این آیین مهدی فراهانی به عنوان مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی استان قم معارفه شد. عادل علیپور از مهرماه سال ۹۵ به عنوان مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان قم فعالیت داشت که بتازگی به عنوان مدیرکل منابع انسانی و رفاه سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار