میانگین سن مدیران در قم کاهش یافته است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با تاکید بر اهمیت تجربه، مهارت و روحیه جهادی در انتصاب مدیران جدید، گفت: میانگین سنی مدیران جدید منصوب شده در استان ۴۵ سال است که ۷ سال نسبت به مدیران قبلی کاهش داشته است.

سیدمهدی قریشی روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید امور اقتصاد و دارایی قم، با تاکید بر رویکرد استان در انتصاب مدیران جوان و متخصص، گفت: پاک دستی، انقلابی بودن و روحیه جهادی از ویژگی‌های مهم مدیران جدید استانی است.

 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با اشاره به انتصابات جدید در استان قم بعد از روی کارآمدن دولت سیزدهم،گفت: استفاده از افراد توانمند بومی و پیش بردن اهداف دولت مردمی رویکرد مجموعه مدیریت استان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با تاکید بر کنار رفتن نگاه‌های جزیره‌ای در بین دستگاه‌های اجرایی، گفت: دولت و حاکمیت یک نظام یکپارچه است و لازم است تا مدیران نگاه و روحیه سیستمی را در خود نهادینه کنند.

قریشی با اشاره به اهمیت و تاثیرگذاری امور اقتصاد و دارایی در پیشبرد اهداف کلان استان گفت: بهبود فضای کسب و کار، سرمایه گذاری، جذب منابع ملی، مولدسازی و ... از مسائل مهمی است که ارتباط مستقیمی با این اداره کل دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم تحقق شعار سال را از اهداف نهایی مباحث اقتصادی و سرمایه گذاری در استان قم دانست و گفت: مدیران استانی باید با روحیه جهادی و نگاه علمی و کارشناسی بتوانند عملکرد قابل دفاع و موفقی در تحقق شعار سال از خود برجای بگذارند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۱ را سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری کردند.

در این آیین مهدی فراهانی به عنوان مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی استان قم معارفه شد. عادل علیپور از مهرماه سال ۹۵ به عنوان مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان قم فعالیت داشت که بتازگی به عنوان مدیرکل منابع انسانی و رفاه سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.