مانچینی در تیم ملی فوتبال ایتالیا ماندنی شد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا با وجود ناکامی در راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ از ادامه همکاری با این تیم خبر داد.

روبرتو مانچینی سرمربی۵۷ ساله تیم ملی فوتبال ایتالیا که تیمش جمعه شب در مرحله نیمه نهایی پلی‌آف اروپایی با شکست یک بر صفر مقابل مقدونیه شمالی از صعود جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بازماند، همچنان سکان هدایت این تیم را در دست خواهد داشت.

مانچینی که تیمش فردا در دیداری تشریفاتی در پلی آف جام جهانی مقابل تیم ملی ترکیه به میدان خواهد رفت، در آستانه این دیدار در نشست خبری به خبرنگاران گفت: «ما باید دوباره شروع کنیم و به موقعیت‌های مختلف فکر کنیم. بازی‌های سختی در پیش داریم. با وجود ناامیدی بزرگ، خوشحالم که می‌بینم کاری که در چهار سال گذشته انجام داده‌ایم مورد قدردانی قرار گرفته است. قهرمانی در یورو تنها کار بزرگی نبود که انجام دادیم. می‌توانم بگویم شاگردانم خاص هستند و این گروه استثنایی است.»

مانچینی تا سال ۲۰۲۶ با فدراسیون فوتبال ایتالیا قرارداد دارد، اما پس از ناکامی اخیرش گمانه زنی‌هایی درباره برکناری یا استعفای او مطرح و حتی از کاناوارو به عنوان جایگزین اصلی او نام برده شد.

شاگردان مانچینی در ماه ژوئن ابتدا در دیدار قهرمان اروپا و آمریکای جنوبی مقابل آرژانتین و سپس در لیگ ملت‌ها مقابل آلمان، مجارستان و انگلیس به میدان خواهند رفت.

خبر دیگر از اردوی لاجوردی پوشان اروپا این است که از بین ۳۳ بازیکن دعوت شده به تیم ملی ۹ نفر از آن‌ها از جمله اینسینیه، جورجینیو، فلورنزی و ایموبیله به دلیل مصدومیت با دستور مانچینی به باشگاه‌های خود بازگشته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار