درخواست ۱۵۰ هزار تن قیر رایگان برای طرح‌های عمرانی

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۵۰ هزار تن سهمیه قیر رایگان برای طرح‌های عمرانی استان درخواست شده است.

آقای حیدری روز دوشنبه در بازدید از طرح‌های عمرانی و گردشگری بخش‌های بلداجی و گندمان شهرستان بروجن گفت: تخصیص این میزان قیر رایگان برای تصویب در سفر رییس‌جمهور به استان و به‌منظور تکمیل طرح‌های عمرانی درخواست شده است.

تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام چهارمحال و بختیاری از اولویت‌های اصلی مسئولان استان است، اختصاص ۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات برای شهرداری‌های استان در سفر رئیس‌جمهور درخواست می‌شود.


بیشتر بخوانید


برای تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام شهرداری‌های استان تا سقف ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات از سوی سازمان همیاری شهرداری‌ها و تا سقف ۵۰۰ میلیارد ریال از سوی بانک‌ها پرداخت خواهد شد.

در روند اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن، اجرای شبکه‌های آب و فاضلاب، راه‌سازی، بازآفرینی شهری، بازسازی بافت فرسوده و بهره‌برداری از معادن غیرفعال به شهرداری‌ها کمک می‌شود.

برای سامان‌دهی مسیر گندمان تا حاشیه تالاب بین‌المللی گندمان در قالب جاده سلامت از مصالح بومی، محلی و سازگار با شرایط زیست‌محیطی بهره‌گیری شود.

تاکید بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان بروجن

آقای ملکی فرماندار بروجن نیز گفت: تمامی مسئولان و مجموعه مدیریت شهری برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام این شهرستان تلاش کنند.

با توجه به ظرفیت‌های شهرستان بروجن در بخش گردشگری، اختصاص اعتبار، جذب سرمایه‌گذار و بهره‌مندی از توان بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این حوزه مورد توجه قرار گیرد.

توسعه زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان بروجن به اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و تحول در شاخص‌های مرتبط با پیشرفت نقش بسزایی دارد.

به‌همین منظور اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایده‌های مرتبط با گردشگری را ارائه دهد تا بتوان نسبت به جذب سرمایه‌گذاران اقدام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.