کنگره ملی شهدای عشایری فرصتی برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت

فرماندار بروجن گفت: تقویت و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در برگزاری کنگره ملی شهدای عشایری به میزبانی چهارمحال و بختیاری مورد تاکید و توجه جدی قرار گرفته است.

آقای ملکی در کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان بروجن گفت: برگزاری کنگره شهدا به خصوص کنگره ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور فرصت مطلوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان و شهرستان بروجن در بخش‌های اقتصادی، علمی، فرهنگی، هنری، سیاسی و اجتماعی است.

شهرستان بروجن در دوران دفاع مقدس بیش از سه هزار رزمنده داشت و در این مدت ۴۸۵ شهید تقدیم میهن اسلامی کرده است و وجود شهیدانی از جامعه عشایری در این شهرستان، نشان‌دهنده وفاداری مردم این خطه به انقلاب اسلامی ایران است.


بیشتر بخوانید


از تمامی ظرفیت‌ها، امکانات، زیرساخت‌ها و تجهیزات شهرستان بروجن برای میزبانی از خانواده شهدای جامعه عشایری کشور و تلاش به‌منظور برگزاری مطلوب کنگره ملی شهدای عشایری بهره‌گیری و استفاده می‌شود.

بهره‌مندی از ظرفیت مردم و سازمان‌های مردم‌نهاد (سمن‌ها) در ارتقای کمی و کیفی برگزاری کنگره ملی شهدای جامعه عشایری کشور تاثیرگذار است.

برگزاری کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور در ۲۹ اردیبهشت ماه

سرهنگ ایزدی مسئول بسیج جامعه عشایری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور ۲۹ اردیبهشت ماه در استان با حضور ۲۶ استان عشایرنشین کشور و خانواده ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری برگزار خواهد شد.

این کنگره با شعار محوری «۱۰ هزار شهید – ۱۰ هزار خدمت» و با رویکرد‌های فرهنگی، محرومیت‌زدایی، امدادی بهداشتی و خدماتی برگزار می‌شود.

تقویت وحدت اقوام و مذاهب از مهمترین اهداف برگزاری کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور است.

فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به‌عنوان مسوولان کمیته‌های این کنگره نقش اثرگذاری در برگزاری مطلوب آن دارند.

در همین راستا از ظرفیت‌های استانی برای میزبانی مطلوب از خانواده‌های شهدای عشایری کشور در چهارمحال و بختیاری بهره‌گیری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار