عیدی به روستای پاسرخ با ایجاد روشنایی

سرپرست فرمانداری ریگان گفت: ۸ کیلومتر خط انتقال برق در روستای پاسرخ ایجاد شد و برای برق رسانی به این روستا ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

روستای پاسرخ شهرستان ریگان یکی از روستا‌های مناطق کوهستانی شهرستان ریگان است که اکنون روشنایی به آن رسیده است ، روستایی در کنار رودخانه پاسرخ که سال‌های سال در تاریکی بود.

امروز به همراه مسولین شهرستان راهی روستای پاسرخ شدیم.

با گذر از دشت ریگان به مناطق کوهستانی شهرستان رسیدیم، منطقه‌ای که این روز‌ها عطر گیاهان دارویی آن نظر هر گردشگری را به سمت خود سوق می‌دهد.

روستایی که مردمانش سال‌های سال در تاریکی  بودند و اکنون روشنایی به این روستا سوق داده شده است.

روح الله اتابک یکی از اهالی روستا گفت : سال‌های سال منتظر روشنایی به این روستا بودیم.

او گفت: بهترین عیدی که امسال به ما داده شد روشنایی به این روستا بود.

سرپرست فرمانداری ریگان در این بازدید گفت: روستای پاسرخ شهرستان ریگان با ۲۵خانوار یکی از روستا‌های صعب العبور شهرستان ریگان است.

مراد آبیار گفت: برق رسانی به این روستای صعب العبور با سختی خاصی انجام شد.

او گفت: این روستا یکی از روستا‌های استان کرمان است که مسافت طولانی برای اجرای خط آن انجام شد.

سرپرست فرمانداری ریگان گفت: ۸کیلومتر خط انتقال این طرح در روستای پاسرخ صورت گرفت و برای برق رسانی به این روستا ۳۰میلیارد ریال هزینه شده است.

او گفت: روستا‌های صعب العبور دیگری نیز در شهرستان وجود دارد که با انرژی خورشیدی وبرق رسانی آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی شهر گفت : هدف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخورداری مردم از امکانات در مناطق محروم می‌باشد.

حجت الاسلام موسی غضنفرابادی گفت: روستای پاسرخ شهرستان در گذشته آب آشامیدنی آن تامین و اکنون برق رسانی در این روستا نیز انجام شده است.

او گفت: به تمامی مناطق شهرستان سرکشی خواهد شد و از نزدیک مشکلات آن‌ها بررسی خواهد شد.

برق رسانی به روستا‌های صعب العبور اصلا با تعرفه دریافتی از روستاییان قابل قیاس نیست و تنها نکته‌ای که اجرای این طرح‌ها را توجیح پذیر می‌کند شوق خدمت به مردم وبرقراری عدالت کامل اجتماعی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار