۳۱ درصد جمعیت استان همدان سه دُز واکسن کرونا را تزریق کردند

۵۵۷ هزار و ۳۳۷ نفر معادل ۳۱.۲ درصد جمعیت هدف طرح ملی واکسیناسیون استان همدان تاکنون سه دُز واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: سه میلیون و ۱۴۳ هزار و ۹۶۸ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در این استان تا روز گذشته تزریق شده است.

فاطمه ترکمان اسدی گفت: از مجموع واکسن‌های تزریق شده در استان، یک میلیون و ۳۷۶ هزار و ۸۰۸ نفر دُز اول و یک میلیون و ۲۰۹ هزار و ۸۲۳ نفر دُز دوم و ۵۵۷ هزار و ۳۳۷ نفر نیز دُز سوم (یادآور) را دریافت کرده اند.

او گفت: بررسی‌های صورت گرفته موید این است که ۷۷ درصد جمعیت هدف دُز اول؛ ۶۷.۶ درصد دُز دوم و ۳۱.۲ درصد دُز سوم واکسن کرونا را تا روز گذشته تزریق کرده اند.

ترکمان اسدی گفت: وضعیت شهرستان‌های استان همدان در تزریق سه دُز واکسن کرونا به ترتیب اسدآباد ۱۸۷ هزار و ۱۵۳ دُز، همدان یک میلیون و ۲۶۹ هزار دُز، نهاوند ۳۰۴ هزار و ۴۹ دُز، ملایر ۴۹۵ هزار و ۷۰۰ دُز و کبودرآهنگ ۲۱۶ هزار و ۹۸۱ دُز است.

او گفت: همچنین ۶۸ هزار و ۴۱ دُز واکسن در فامنین، ۷۲ هزار و ۸۶۰ دُز در شهرستان درگزین، ۱۳۲ هزار و ۷۲۱ دُز رزن، ۱۸۶ هزار و ۲۲۵ دُز در تویسرکان و ۲۱۱ هزار و ۲۰۸ دُز در شهرستان بهار تزریق شده است.

برچسب ها: واکسن کرونا ، دوز دوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.