خراسان رضوی در آستانه سفر رئیس جمهور:

افتتاح ۲ واحد تولیدی در مشهد

یک واحد تولیدی مبلمان راحتی و یک واحد تولید کشباف و تریکو روز چهارشنبه با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور در مشهد به بهره‌برداری رسید.

نعمت الله رضایی در حاشیه افتتاح این طرح‌ها گفت: برای واحد تولید مبلمان در روستای گرجی ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت و از این طریق برای ۱۵ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: برای طرح واحد تولیدی کشباف و تریکو در روستای خلق آباد نیز پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است. این واحد نیز پنج نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

امروز همچنین مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در ابتدای ورود به مشهد ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مرکز ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری در محل میز خدمت این صندوق حضور یافت و به درخواست مراجعان به صورت حضوری رسیدگی کرد.

نخستین سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت در سال ۱۴۰۱ امروز و فردا - چهارشنبه و پنجشنبه - هفته جاری به مقصد خراسان رضوی صورت می‌گیرد.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی پیش از این به ۱۷ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان و مازندران سفر کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار