صدور دستور تخریب ویلای غیرمجاز یک فرد غیربومی در ماسال

رئیس کل دادگستری گیلان در سفر به ماسال، دستور تخریب ویلای غیرمجاز یک فرد غیربومی در روستای ورمیه این شهرستان را صادر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در سفر به ماسال، دستورِ تخریب پله‌های بتونی در منطقه ییلاقی اولسبلنگاه و یک ویلای غیرمجاز در منطقه ورمیه این شهرستان و همچنین برخورد با پیمانکار راه روستایی قَران به مُلکِ جهان شاندرمن را صادر کرد.

اجرای حکم تخریب ویلای غیرمجاز تا ۱۰ روز آینده

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان گفت: ۳ سال پیش، حکم خلع ید از اراضی منابع طبیعی و تخریب یک بنا به مساحت ۲ هزار و ۸۲۴ متر مربع در منطقه ورمیه ماسال صادر شد.

به گفته احمد آقایی، صاحب این بنا که یک فرد غیر بومی است، به دلیل نفوذ و روابطی که داشت، مانع اجرای حکم شد، اما امروز دستگاه قضا برای صیانت از انفال و حفظ حقوق عامه، دستگاه مجری را مکلف به اجرای حکم تخریب تا ۱۰ روز آینده کرد.

او همچنین از نصب پله‌های بتنی پیش ساخته در مراتع منطقه ییلاقی اولسبلنگاه ماسال خبر داد و گفت: نصب این پله‌های بتنی باعث تخریب مراتع شده است و در بازدید میدانی مدیران ارشد دادگستری کل استان و دادستان و رئیس دادگستری ماسال از این منطقه، دستور جمع آوری پله‌های بتنی و تشکیل پرونده قضایی برای مرتکبین این جرم صادر شد.

صدور دستور تخریب ویلای غیرمجاز یک فرد غیربومی در ماسال

معاون دادگستری گیلان به بازدید مسئولان دستگاه قضا از مسیر روستایی قَران به مُلک جَهان شاندرمن اشاره کرد و گفت: از آنجا که راه آسفالت این روستا در کمتر از ۲ سال وضعیت بسیار نامناسبی پیدا کرده و تخریب شده است، رئیس کل دادگستری استان پس از بازدید میدانی، دستور تشکیل پرونده قضایی پیمانکار متخلف و مدیرانی که در اجرای غیر اصولی این طرح مشارکت داشته اند را صادر کرد.

شهرستان ماسال در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.